تهران – خیابان جمهوری تقاطع حافظ، مجتمع چارسو طبقه اول واحد C10 ساعت کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 021-66767359

افزایش اندازه‌ی متن‌ها در اپل واچ

مدل‌های اپل واچ در اندازه‌های 40 و 44 میلی‌متری برای استفاده بر روی اشکال مختلف مچ دست و ارائه‌ی صفحه‌ی کوچک‌تر یا بزرگ‌تر به مشتریان در دسترس هستند. مهم نیست کدام مدل را انتخاب می‌کنید، هردوی این مدل‌ها دارای صفحه نمایش OLED شفاف و روشن هستند که برای نمایش متن با بیشترین وضوح طراحی شده‌اند.

با این حال، اگر دوربین هستید یا مرتباً از خستگی چشم رنج می‌برید، هر چقدر هم که کیفیت صفحه نمایش خوب باشد، باز هم در زمان خواندن متن‌ها به اندازه‌ی کافی راحت نخواهید بود. خبر خوب این است که اپل واچ دارای یک قابلیت گسترده‌ی سیستمی است که به شما امکان می‌دهد اندازه‌ی متن را بر روی صفحه افزایش دهید.

توجه داشته باشید تنظیماتی که در زیر توضیح داده شده است، از Dynamic Type برنامه‌های مورد پشتیبانی خود استفاده می‌کند و این شامل تمام برنامه‌های بومی اپل برای اپل واچ می‌شود. این بدان معنی است که با این قابلیت، متن در برنامه‌هایی مانند پیام و ایمیل با افزایش اندازه نمایش داده می‌شود اما برخی از برنامه‌های گروه سوم (برنامه‌های خارج از اپ استور) تحت تاثیر این تغییر قرار نمی‌گیرند. اگر این برای شما کافی نیست، می‌توانید از ویژگی زوم در اپل واچ برای رفع مشکل خود استفاده کنید.

در ادامه‌ی مطلب، نحوه‌ی انجام تنظیمات مربوط به اندازه‌ی متن‌ها بر روی اپل واچ را توضیح می‌دهیم.

بزرگ‌تر کردن متن‌ها بر روی اپل واچ

  1. با استفاده از گردونه‌ی دیجیتالی اپل واچ خود، به قسمت تنظیمات یا Settings بروید.
  2. با پیمایش رو به پایین، گزینه‌ی Display & Brightness را انتخاب کنید.
  3. بر روی Text Size بزنید.
  4. برای بزرگ‌تر کردن اندازه‌ی متن‌ها، دستگیره‌ای که در صفحه مشاهده می‌کنید را به سمت راست بکشید.
  5. اگر خواندن متون همچنان برای شما دشوار است، از گوشه‌ی بالای صفحه دکمه‌ی برگشت را بزنید تا به منوی قبلی برگردید. در این‌جا گزینه‌ی Bold Text را فعال کنید. با این کار، نوشته‌ها به صورت ضخیم به شما نشان داده می‌شوند.

مانند بسیاری از ویژگی‌ها اپل واچ، می‌توانید اندازه‌ی متن‌ها بر روی اپل واچ را با آیفون خود نیز کنترل کنید. برای این کار تنها کافی است اپلیکیشن Watch را بر روی آیفون باز کنید. در انتهای صفحه، بر روی برگه‌ی My Watch بزنید و سپس گزینه‌ی Display & Brightness را انتخاب کنید. در این‌جا یک دستگیره‌ی مشابه پیدا می‌کنید که با استفاده از آن می‌توانید اندازه‌ی متن‌های صفحه نمایش اپل واچ خود را در لحظه تنظیم کنید.

اگر این قابلیت به کار شما آمد، از دیگر قابلیت‌های اپل واچ غافل نشوید. این ویژگی‌ها چیزهایی مثل قابلیت زوم کردن در صفحه‌ی واچ، بزرگ‌تر کردن اندازه‌ی آیکون‌ها و حتی استفاده از لرزش (ویبره) لمسی برای آگاه کردن شما از ساعت هستند.

اپل بر روی جدیدترین مدل اپل واچ یعنی اپل واچ سری ۶ از تراشه‌های سریع S6 استفاده می‌کند و قابلیت‌های منحصر به فردی مانند سنجش سطح اکسیژن موجود در خون را به کاربران ارائه می‌دهد. اپل واچ سری ۶ که در اندازه‌های ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری عرضه می‌شود، با صفحه‌ی همیشه روشن، ۵/۲ برابر روشنایی بیشتری از مدل‌های قبلی دارد. همچنین در این مدل، نسخه‌ی SE نیز با قیمت مناسب‌تری برای کاربران ارائه شده است. در طراحی این مدل، از رنگ‌های جدید و متنوعی نیز استفاده شد تا بیشتر از هر زمانی آن را برای گستره‌ی متنوعی از کاربران خاص و جذاب کند.

webranko
تحریریه بازرگانی سیب

مشاهده سایر مطالب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *