تهران – خیابان جمهوری تقاطع حافظ، مجتمع چارسو طبقه اول واحد C10 ساعت کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 021-62999938

افزایش تعرفه‌ی واردات گوشی‌های همراه

در هفته‌ی گذشته، خبر مهمی برای خریداران و فروشندگان گوشی‌های موبایل، منتشر شد. با توجه به اخبار موجود، احتمالاً تعرفه‌ی وارد کردن گوشی‌های همراه، از ۶ درصد به ۱۲ درصد خواهد رسید. این یعنی گوشی‌های رده بالا، می‌توانند گران شوند. این تصمیم هنوز نهایی نشده و برای اجرا شدن، اجازه‌ی مجلس را نیاز دارد اما در چند روز گذشته، شایعاتی قوی در این مورد وجود داشته است. احتمالاً این قانون برای گوشی‌های بالای ۶۰۰ دلار اجرایی شود و این می‌تواند بر روی قیمت موبایل‌های رده بالای شرکت‌های مختلف از جمله اپل، تاثیر بگذارد.

در ماه‌های گذشته، قیمت گوشی‌های آیفون‌ به دلایل مختلفی کاهش پیدا کرده است. این می‌تواند به دلیل تغییرات سیاسی و پایین آمدن قیمت دلار باشد، هم‌چنین از آن‌جا که به تازگی وارد سال جدید میلادی شده‌ایم، به زودی شرکت‌های مختلف مدل‌های جدید خود را عرضه خواهند کرد، پس مدل‌های پرچم‌دار کنونی با افت قیمت مواجه شده‌اند.

به گزارش روزنامه‌ی دنیای اقتصاد، در حال حاضر قیمت گوشی‌های آیفون تا ۲۰ درصد نسبت به ماه قبل کاهش داشته است و در طول ۶ ماه گذشته، این پایین‌ترین حد قیمت گوشی‌های برتر اپل بوده است. با توجه به نوسانات قیمت ارز و احتمال دو برابر شدن تعرفه‌ی ورود گوشی‌های همراه، احتمالاً این سیر نزولی قیمت گوشی‌ها ادامه‌دار نخواهد بود. در واقع، این فرصتی طلایی برای خرید برترین گوشی‌های آیفون است. در حال حاضر سری ۱۲ در اوج است و در بهترین قیمت خود به سر می‌برد. به نظر برای علاقه‌مندان به در دست داشتن برترین مدل آیفون، زمانی بهتر از این برای اقدام به خرید وجود نخواهد داشت.

اگر آیفون می‌خواهید، حالا وقتش است

آیفون‌های ۱۲ پرو و پرو مکس در حال حاضر پرچم‌داران سری گوشی‌های محبوب و قدرتمند آیفون هستند. اگر بازار موبایل را در این مدت رصد می‌کرده‌اید تا زمان طلایی را برای خرید خود پیدا کنید، به نظر اکنون بهترین زمان است. به گزارش خبر آنلاین، در حالی که یک ماه پیش قیمت آیفون ۱۲، ۳۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بود، حالا به قیمت ۳۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کاهش پیدا کرده است. هم‌چنین آیفون ۱۲ پرو مکس یک ماه پیش تگ قیمت ۵۶ میلیون تومانی را بر خود داشت، و حالا در قیمت ۴۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قرار دارد. این قیمت‌ها ثابت نیست و مربوط به چند روز پیش است اما روند نزولی قیمت گوشی‌های آیفون را به خوبی می‌توان دید.

قیمت ارز در ماه‌های گذشته دارای ثباتی نسبی بوده است و ممکن است در سال ۲۰۲۱ سخت‌گیری‌های سیاسی کمتر شود، این‌ها همه خبرهای خوب بازار فناوری و گوشی‌های آیفون است که خریداران را در هفته‌های گذشته، برای خرید گوشی‌های پرچم‌دار آیفون ترغیب کرده است. بهتر است عجله کنید و این فرصت برتر را از دست ندهید. عملی شدن احتمالی افزایش تعرفه‌ی ورودی گوشی‌های همراه و بر هم خوردن ثبات بازار ارز می‌تواند باعث رشد قیمت در ماه‌های بعدی شود. آیفون‌های سری ۱۲ حالا در ارزان‌ترین وضعیت خود به سر می‌برند و مشتریان بهتر است این فرصت را از دست ندهند.

مثل همیشه، بازرگانی سیب مرجع معتبر فروش جدیدترین محصولات اپل و گوشی‌های آیفون است. ما آیفون سری ۱۲ را در اختیار شما قرار می‌دهیم تا از آخرین امکانات دنیای فناوری بهره‌مند شوید. می‌توانید خرید خود را از طریق همین وب‌سایت، به سرعت انجام دهید و مطمئن باشید که ما سریع و امن، آیفون‌های سری ۱۲، سری ۱۱ و یا آیفون‌های SE را به دستتان می‌رسانیم.

webranko
تحریریه بازرگانی سیب

مشاهده سایر مطالب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های منتخب
پیش بینی درد بیماران
آیفون اورجینال