تهران – خیابان جمهوری تقاطع حافظ، مجتمع چارسو طبقه اول واحد C10 ساعت کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 021-62999938

برقراری تماس تلفنی با اپل واچ

وقتی که اپل واچ را بر دور مچ دست خود دارید، از خدمات گسترده‌ای بهره‌مند می‌شوید. از پایه‌ای‌ترین کاربردهای این ساعت‌های هوشمند، مدیریت راه‌های ارتباطی است. صفحه‌ی کوچک اپل واچ می‌تواند یکی از در دسترس‌ترین روش‌ها برای برقراری تماس تلفنی باشد. برای این کار، چند روش وجود دارد که آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

 

استفاده از Siri

شاید راحت‌ترین کار برای برقراری تماس با اپل واچ، کمک گرفتن از Siri باشد. این دستیار ویدیویی، همیشه حاضر است تا کارها را برای شما راحت‌تر کند. کافی است یکی از جملات زیر را بگویید. حتماً می‌دانید که برای ارتباط صوتی با Siri باید از زبان انگلیسی استفاده کنید.

  • “Call Max”
  • “Dial 555 555 2949”
  • “Call Pete FaceTime audio”

در عبارت اول، شما از نام مخاطب خود که از قبل از فهرست مخاطبین وارد کرده‌اید، استفاده می‌کنید. در عبارت دوم، شماره‌ی مورد نظر را مستقیماً به Siri اعلام می‌کنید. عبارت سوم برای برقراری ارتباط با اپلیکیشن FaceTime است. این یک تکنولوژی باکیفیت ارتباطی است که تنها بر روی گوشی‌های آیفون کار می‌کند.

با استفاده از اپلیکیشن تلفن

  1. بر روی اپل واچ خود، اپ تلفن را باز کنید. این اپلیکیشن با علامت مشخص است.
  2. بر روی Contacts یا فهرست مخاطبین خود بزنید و بعد با استفاده از دکمه‌ی گردونه‌، به جست‌وجو در لیست خود بپردازید.
  3. بر روی مخاطب مورد نظر بزنید و دکمه‌ی تلفن که برای برقراری ارتباط است را لمس کنید.
  4. می‌توانید با انتخاب و زدن گزینه‌ی FaceTime Audio، در این بستر مخصوص تماس خود را برقرار کنید. یا این‌که با زدن بر روی شماره تلفن، تماس را به صورت معمولی انجام دهید.
  5. با استفاده از دکمه‌ی گردونه، می‌توانید صدا را در زمان برقراری تماس تنظیم کنید.

اگر به تازگی با مخاطب مورد نظر تماس گرفته‌اید، بر روی گزینه‌ی Recents بزنید و از آن‌جا Contact را انتخاب کنید. اگر مخاطب خود را از طریق گوشی به جمع افراد برگزیده و یا مورد علاقه‌ی خود اضافه کرده‌اید، با انتخاب گزینه‌ی Favorites و سپس Contact می‌توانید بر روی اپل واچ، سریع‌تر به او برسید.

 

وارد کردن شماره تلفن با اپل تاچ

  1. اپ تلفن را بر روی اپل واچ خود باز کنید. این اپ با علامت مشخص است.
  2. صفحه کلید اعداد را باز کنید. شماره را وارد کرده و بر روی بزنید.

 

برقراری تماس از طریق وای‌فای

اگر شبکه‌ی مخابراتی شما، از سرویس تماس‌ بر پایه‌ی وای‌فای پشتیبانی می‌کند، می‌توانید از اپل واچ خود برای برقراری و دریافت‌ تماس‌های مبتنی بر وای‌فای استفاده کنید. حتی اگر آیفون متصل شده‌ی شما همراه‌تان نباشد و یا خاموش باشد، این کار ممکن است. تنها کافی است که اپل واچ شما در محدوده‌ی آنتن‌دهی شبکه‌ی وای‌فای که آیفون شما قبلاً به آن وصل شده است، قرار داشته باشد.

پس اول اطلاع حاصل کنید که آیا سیستم مخابراتی شما از تماس‌های مبتنی بر وای‌فای پشتیبانی می‌کند یا نه. سپس این امکان را طبق گام‌های زیر، بر روی آیفون خود فعال کنید.

  1. بر روی آیفون خود به مسیر Settings ← Phone بروید. بر روی Wi-Fi Calling زده و هر دو گزینه‌ی Wi-Fi Calling on This iPhone و Wi-Fi Calling For Other Devices را فعال کنید.
  2. اپ تلفن را بر روی اپل واچ خود باز کنید. این اپ با علامت مشخص است.
  3. با انتخاب مخاطب خود، بر روی بزنید.
  4. شماره تلفن و یا آی‌دی مخاطب مورد نظر خود را (برای برقراری تماس با FaceTime) انتخاب کرده و بر روی آن بزنید.

 

اطلاعات تماس در اپل واچ

هنگامی که با آیفون خود در حال مکالمه هستید، می‌توانید اطلاعات تماس را بر روی اپل واچ مشاهده کنید. برای این کار، اپ تلفن  را بر روی اپل واچ باز کنید. هم‌چنین می‌توانید با استفاده از اپل واچ، تماس تلفنی خود را پایان دهید. (برای وقتی که از هدست و یا هدفون استفاده می‌کنید.)

 

 

webranko
تحریریه بازرگانی سیب

مشاهده سایر مطالب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های منتخب
پیش بینی درد بیماران
آیفون اورجینال