تهران – خیابان جمهوری تقاطع حافظ، مجتمع چارسو طبقه اول واحد C10 ساعت کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 021-62999938

همه‌ی گمانه‌زنی‌ها درباره‌ی مدل‌های جدید AirPod Pro

هم‌چنان تا عرضه‌ و اخبار رسمی نسل جدید هدفون‌های بی‌سیم اپل، فاصله داریم اما این باعث نمی‌شود که گمانه‌زنی‌ها درباره‌ی مدل بعدی این هدفون‌ها و انتظاراتی که کاربران از آن دارند، داغ نباشد. تصاویری از نسل جدید  AirPod Proبه بیرون درز کرده است که سخت‌افزار داخلی این هدفون‌ها را نشان می‌دهد. انتظار می‌رود این هدفون‌های جدید اپل، در سال ۲۰۲۱ عرضه شوند.

در تصویری که به بیرون درز کرده، کیت‌های سخت‌افزاری مدل جدید AirPod Pro نشان داده می‌شوند. البته معلوم نیست که این تصاویر تا چه حد موثق باشند.

شایعات ایرپاد پرو جدید اپل

هم‌چنین خبرگزاری بلومبرگ، خبر داده است که مدل جدید AirPod Pro طراحی جمع‌وجورتری خواهد داشت و دنباله‌ی کوتاهی که در گوشی‌های مدل‌های کنونی وجود دارد، حذف خواهد شد. AirPod Pro احتمالاً ظاهر گردتری به خود خواهد گرفت و این احتمال وجود دارد که Airpod Pro جدید در دو سایز، متناسب با فیزیک‌های متفاوت کاربران، عرضه شود.

گفته شده که اپل در کوچک‌تر کردن گوشی‌های هدفون خود دچار مشکل بوده است. این می‌تواند توضیح دهد که چرا کیت‌های سخت‌افزاری ادعایی مدل بعدی، نسبت به نمونه‌های قبلی کوچک‌تر هستند. بر اساس شایعات موجود، شنیده شده که در هدفون‌های بی‌سیم جدید اپل، از یک تراشه‌ی جدید استفاده خواهد شد. در Airpod Pro کنونی از پردازنده‌های H1 استفاده شده است که دارای تراشه‌ی بی‌سیم هستند. این تراشه‌ها، جایگزین تراشه‌های W1 شده‌اند که در نسل قبلی هدفون‌های بی‌سیم استفاده می‌شد. ممکن است در مدل‌های جدید، بر روی پردازنده‌ی H1 تراشه‌های بی‌سیم جدیدی قرار بگیرند.

Airpod Pro 2 از لحاظ امکانات نیز نسبت به مدل قبلی پیشرفت خواهد کرد. به نظر، اپلTransparency Mode را در هدفون‌های جدید خود، هوشمندتر کرده است. نویز کنسلیشن و کیفیت صدا نیز بهتر شده است. هم‌چنین این هدفون‌ها، با AirTag اپل نیز کار می‌کنند. AirTag محصول جدید اپل است که برای ردیابی ابزارهای بی‌سیم خود، هم‌چون هدفون‌های اپل، کاربرد دارند. اگر در ۲۰۲۱ AirTag به بازار عرضه شود، هدفون‌های جدید با آن سازگار خواهند بود.

می‌توان انتظار داشت که بسیاری از مزایای iOS 14 در هدفون‌های نسل جدید اپل، فراهم باشند. از جمله، سوئیچ اتوماتیک به دستگاه‌های پخش‌کننده، پشتیبانی از دالبی، امکان Spatial Audio که صدا را جوری انتشار می‌دهد که شنونده خود را در میان فضایی آکنده از آن حس می‌کند. هم‌چنین با Hearing Health، به شنونده در مورد بلند بودن بیش از حد صدا هشدار می‌دهد.

این‌ها همه خبرهای خوبی است اما برخی از کاربران، انتظارات دیگری نیز دارند. در برخی از مدل‌های رقیب، کاربر می‌تواند درصد نویز کنسلیشن را تعیین کند. کاربران اپل دوست دارند این امکان را در هدفون بعدی داشته باشند. خصوصاً در زمانی که برای باتری انرژی کمی باقی مانده، کم کردن نویز کنسلیشن می‌تواند مصرف باتری را بهینه کند. هم‌چنین برخی از هدفون‌های بی‌سیم، اپلیکیشنی به همراه خود دارند که به کاربر اجازه می‌دهد سطح فرکانس دلخواه را در پروفایل صوتی‌اش تنظیم کند. ممکن است اپل نیز این امکان را برای مصرف‌کنندگان هدفون‌های خود در دسترس قرار دهد. افزایش طول عمر باتری، از دیگر انتظارات کابران است. در مدل کنونی، مدت زمان پخش در صورت فعال بودن نویز کنسلیشن، پنج ساعت است و البته که کاربران دوست دارند این مدت بیشتر شود.

با همه‌ی این‌ها، هنوز خبرهای رسمی چندانی درباره‌ی Airpod Pro 2 منتشر نشده است اما در ماه‌های بعدی می‌توان منتشر رونمایی‌ و عرضه‌ی عمومی نسل جدید هدفون‌های بی‌سیم اپل بود.

webranko
تحریریه بازرگانی سیب

مشاهده سایر مطالب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های منتخب
پیش بینی درد بیماران
آیفون اورجینال