تهران – خیابان جمهوری نرسیده به حافظ،جنب ساختمان معاونت درمان و بانک پاسارگاد، پاساژ حافظ پلاک ٢٠ فروشگاه بزرگ بازرگانی سیب ساعت کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 021-62999938
جایزه گلدن گلوب 2022

جیسون سودیکیس از اپل برنده جایزه گلدن گلوب 2022 شد

جیسون سودیکیس بار دیگر توانست که جایزه بهترین بازیگر تلویزیونی در بخش بهترین موزیکال یا کمدی را در گلدن گلوب امسال کسب کند، تا اپل تی وی پلاس، بار دیگر نماینده‌ای در جمع بهترین‌های سال داشته باشد. در سال ۲۰۲۱، سودیکیس توانسته بود که اولین گلدن گلوب را برای Apple TV+ کسب کند و حال بار دیگر به‌خاطر فیلم Ted Lasso این جایزه را دریافت می‌کند. امسال نیز اپل نامزدهای بسیاری را بین حاضرین داشته است و می‌تواند این پیروزی را مثل سال گذشته کسب کند.

دیگر جوایز مراسم گلدن گلوب ۲۰۲۲

جایزه گلدن گلوب 2022

تد لاسو نتوانست عنوان بهترین سریال موزیکال یا کمدی را در مراسم امسال کند و این جایزه به سریال Hacks شبکه HBO Max رسید. برت گلدشتاین، بازیگر کمدی، جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را نتوانست در این مراسم کسب کند و به‌جای وی، او یونگ سو برای بازی در سریال Squid Game این جایزه را کسب کرد. بیلی کروداب و مارک دوپلاس نیز برای نقش آفرینی خود در The Morning Show نامزد شده بودند، اما در نهایت در برابر مایکلا جائه رودریگز در فیلم Pose شبکه FX شکست خوردند. هانا وادینگهام هم نتونست جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن را در بخش تلویزیون کسب کند و این جایزه به سارا اسنوک برای ایفای نقش در فیلم Succession شبکه HBO Max رسید.

در نهایت، فیلم CUDA هم نامزد جایزه بهترین فیلم درام شده بود و نتوانست این جایزه را به خانه ببرد. به جای آن، فیلم The Power of the Dogs به نویسندگی و کارگردانی جیم کمپیون رسید. این مراسم، امسال تحت فشارهای زیادی بدون پخش تلویزیونی برگزار شده و حاشیه‌های بسیاری هم در پی داشت.

بیشتر بخوانید: رونی مارا به فیلم بیوگرافی Audrey Hepburn در Apple TV+ پیوست

برای خرید اقساطی محصولات کمپانی اپل مانند آیفون ۱۳ پرو در مدل‌ها و رنگ‌های مختلف، می‌توانید به بازرگانی سیب مراجعه کرده و شرایط و مدارک لازم برای این منظور را مطالعه فرمایید. مشاورین این سایت هم در خدمت شما هستند تا خرید آسان و به‌صرفه محصولات اپل را به بهترین شیوه ممکن تجربه کنید.

webranko
تحریریه بازرگانی سیب

مشاهده سایر مطالب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *