تهران – خیابان جمهوری نرسیده به حافظ،جنب ساختمان معاونت درمان و بانک پاسارگاد، پاساژ حافظ پلاک ٢٠ فروشگاه بزرگ بازرگانی سیب ساعت کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 021-62999938
سرویس های اپل

اپل از اهمیت سرویس‌های خود برای بهبود کیفیت زندگی می‌گوید

اخیرا اپل سرویس‌های مهم خود، از جمله Apple Music و Apple TV+ را با مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدیدی که در واقع رشد پلتفرم‌های این کمپانی را به نمایش می‌گذارد، معرفی کرده است. طی اطلاعیه جدید، اپل نحوه رشد خدمات خود در سال ۲۰۲۱ را به نمایش گذاشته است و قصد دارد که در سال ۲۰۲۲ هم ویژگی‌های محبوب بیشتری را برای این پلتفرم‌ها ارائه کند. ویژگی‌های جدید شامل راه‌اندازی یک برنامه موسیقی کلاسیک برای اپل موزیک به‌صورت دیجیتالی خواهد بود. قرار است که آی دی‌های دیجیتالی در کیف پول به حقیقت تبدیل شوند و نقشه‌های سه‌بعدی اپل هم در ونکوور، مونترال و تورنتو ارائه خواهند شد.

ادی کیو، معاون بخش سرویس‌های اپل، در این رابطه می‌گوید: «در سال ۲۰۲۱ شاهد خدماتی در سطح جهانی بودیم، چرا که مردم در سراسر جهان به‌دنبال راه‌های جدیدی برای سرگرمی، دریافت اطلاعات، ارتباط و الهام‌گیری بودند. اپل با بیش از ۷۴۵ میلیون اشتراک پولی، همچنان توسعه دهندگان، هنرمندان و بلاگرهای جهانی را با کاربران خودشان در بیش از یک میلیارد دستگاه ارتباط می‌دهد و ابزارها، محتواها و تجربیات قدرتمندی را ارائه می‌کند که هر روز می‌تواند زندگی بهتری را برای کاربران فراهم کند».

اپ‌استور و اپل آرکید

سرویس های اپل

اپل می‌گوید که اپ‌استور رکورد جدیدی را برای درآمد توسعه دهندگان در سال ۲۰۲۱ ثبت کرده است. اگرچه، آمار دقیقی از این موضوع منتشر نشده است، اما اپل می‌گوید که تنها بخش کوچکی از تجارت کلی توسط اپ‌استور تسهیل شده است و ما به آن افتخار می‌کنیم. این شرکت اضافه کرد که توسعه دهندگان از زمان راه‌اندازی اپ‌استور در سال ۲۰۰۸، بیش از ۲۶۰ میلیارد دلار از فروش سرویس‌ها و اپلیکیشن‌ها در اپ‌استور درآمد کسب کرده‌اند. این شرکت خاطرنشان کرد که مشتریان اپ‌استور بیش از هر زمان دیگری بین شب کریسمس و شب سال نو در سال ۲۰۲۱ هزینه صرف کرده‌اند. اپل همچنان از انتشار اعداد و ارقام رسمی در این رابطه خودداری می‌کند.

اپل موزیک

اپل برخی از ویژگی‌های جدید را اخیرا به پلتفرم اپل موزیک خود اضافه کرده است. از جمله آن‌ها می‌توانیم به پخش خودکار، اشتراک گذاری لیریک، نمودارهای شهرها، کاور آرت جدید و تب Listen NOW اشاره کنیم. در سال ۲۰۲۱ اپل می‌گوید: «میلیون‌ها نفر از سیری خواسته‌اند که برای‌شان موسیقی پخش کند». در این سال، این شرکت از طرح جدید Voice Plan خود هم برای اپل موزیک رونمایی کرد که به کاربران این امکان را می‌داد تا با پرداخت هزینه‌ای کمتر، بتوانند به پلتفرم استریم از طریق صدا دسترسی داشته باشند.

Apple TV+ و Apple Fitness+

اپل می‌گوید که اپل تی وی پلاس اکنون با ۷۶۳ نامزدی جایزه و کسب ۱۹۰ مورد کسب جایزه، توانسته است که رکورد جدیدی را به ثبت برساند. این شرکت امسال برخی از آثار مهم مانند تد لاسو، کودا و فینچ را نیز در این شبکه به نمایش گذاشته است که آینده خوشی را برای آن می‌توانیم متصور شویم.

برای خرید اقساطی محصولات کمپانی اپل مانند آیفون ۱۳ پرو مکس در مدل‌ها و رنگ‌های مختلف، می‌توانید به بازرگانی سیب مراجعه کرده و شرایط و مدارک لازم برای این منظور را مطالعه فرمایید. مشاورین این سایت هم در خدمت شما هستند تا خرید آسان و به‌صرفه محصولات اپل را به بهترین شیوه ممکن تجربه کنید.

webranko
تحریریه بازرگانی سیب

مشاهده سایر مطالب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *