تهران – خیابان جمهوری نرسیده به حافظ،جنب ساختمان معاونت درمان و بانک پاسارگاد، پاساژ حافظ پلاک ٢٠ فروشگاه بزرگ بازرگانی سیب ساعت کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 021-62999938
لایحه اصلاح اپ استور

لایحه اصلاح اپ استور این هفته در مجلس سنا بررسی می‌شود

کمیته فضایی سنای آمریکا قرار است که پیرامون قانون اپلیکیشن‌های اپ‌استور بحث کرده و یک لایحه دو حزبی را تصویب کند تا بتواند روی نحوه مدیریت اپ‌استور تحقیقاتی را انجام دهد. قانون گذاران ایالات متحده تلاش کرده‌اند که قدرت بازاری که این غول فناوری روی بقیه شرکت‌ها دارد، کاهش دهند. قانون مربوط به اپلیکیشن‌های انتشار یافته در فروشگاه‌های مختلف، تلاشی در راستای ورود به استورهای اپلیکیشن است و احتمالا قانون گذاران سنا بررسی بیشتری روی این موضوع خواهند داشت. به گزارش رویترز، کمیته فضایی سنا قانون اپلیکیشن‌های موجود در استورهای مختلف را این‌بار به‌صورت جدی مطرح کرده و قصد دارد که لایحه را به قانون تبدیل کند.

قوانین لایحه جدید مجلس سنای آمریکا

لایحه اصلاح اپ استور

این لایحه چند قانون به همراه خواهد داشت. از جمله آن‌ها می‌توانیم به جلوگیری از استفاده استورهای مختلف از سیستم‌های پرداخت داخلی برای خرید‌های درون برنامه‌های است که کمپانی‌هایی مانند اپل روی این موضوع پافشاری کرده‌اند و اجازه حضور سیستم پرداخت سوم شخص را نمی‌دهند. همچنین تدابیری اتخاذ شده است تا اپل نتواند مجازات‌هایی را برای توسعه دهندگانی اعمال کند که از سیستم پرداخت جایگزین این کمپانی استفاده می‌کنند. ریچارد بلومنتال، سناتور دموکرات، این لایحه را راهی برای جلوگیری از شکست کمپانی‌های دیگر در برابر اپل و گوگل دانسته است و گویا کمک می‌کند که کمیسیون و هزینه بالای توسعه برنامه در این پلتفرم‌ها کاهش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: شکایت اریکسون از اپل به‌دلیل نقص پتنت‌های ۵G

شما نیز می‌توانید نظرات خود را در این رابطه با ما به اشتراک گذارید. به نظر شما اپل چه شرایطی بعد از تصویب این قانون خواهد داشت؟

برای خرید اقساطی محصولات کمپانی اپل مانند آیفون ۱۳ در مدل‌ها و رنگ‌های مختلف، می‌توانید به بازرگانی سیب مراجعه کرده و شرایط و مدارک لازم برای این منظور را مطالعه فرمایید. مشاورین این سایت هم در خدمت شما هستند تا خرید آسان و به‌صرفه محصولات اپل را به بهترین شیوه ممکن تجربه کنید.

webranko
تحریریه بازرگانی سیب

مشاهده سایر مطالب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *