تهران – خیابان جمهوری نرسیده به حافظ،جنب ساختمان معاونت درمان و بانک پاسارگاد، پاساژ حافظ پلاک ٢٠ فروشگاه بزرگ بازرگانی سیب ساعت کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 021-62999938
تریلر جدید سریال Severance

اپل تریلر جدید سریال Severance را منتشر کرد

پیش از اینکه سریال Severance با بازی آدام اسکات در تاریخ ۲۹ بهمن (۱۸ فوریه ۲۰۲۲) در Apple TV+ به نمایش درآید، یک تریلر طولانی و هیجان‌انگیز از آن به نمایش درآمده است. این سریال در سال ۲۰۱۹ معرفی شده و داستان هیجان انگیزی در مورد شرکتی دارد که قصد دارد کارکنانش را طوری برنامه‌ریزی کند که تعادل بین کار و زندگی‌شان را کاملا از همدیگر جدا کنند. این سریال معمایی بوده و در ژانر علمی تخیلی پخش خواهد شد. نقش اصلی آن را آدام اسکات بازی می‌کند و سعی دارد که متوجه اتفاقات پیرامون خود شود. او حال از طریق یک جراحی مرموز تغییر پیدا کرده است و نمی‌تواند متوجه اتفاقات پیرامون خود شود.

تریلر جدید و طولانی سریال

تریلر جدید سریال Severance

پس از اینکه تریلر اولیه این سریال در سال ۲۰۱۹ منتشر شد، حال یک تریلر ۳ دقیقه‌ای هم منتشر شده است که مقدمه این سریال را مشخص می‌کند. در این تریلر شاهد حضور شخصیت‌های اصلی هستیم و اپل تی وی پلاس به‌نوعی به معرفی آن‌ها می‌پردازد. این سری توسط دن اریکسون ساخته شده و تهیه کنندگی اجرایی آن را هم بن استیلر بر عهده خواهد داشت. این سریال مهیج ۹ قسمتی قرار است که پاتریشیا آرکت، جان تورتورو و بریت لوور را هم به‌عنوان بازیگر در مجموعه خود داشته باشد.

شما نیز می‌توانید نظرات خود را در مورد فیلم اعلام کنید. به نظر شما آدام اسکات چه تجربه‌ای در این سری خواهد داشت؟ آیا به موفقیت آن امیدوار هستید؟ می‌توانید در بخش کامنت‌ها با ما همراه شوید. این تریلر را می‌توانید در یوتیوب تماشا کنید.

بیشتر بخوانید: رونی مارا به فیلم بیوگرافی Audrey Hepburn در Apple TV+ پیوست

برای خرید اقساطی محصولات کمپانی اپل مانند آیفون ۱۳ پرو در مدل‌ها و رنگ‌های مختلف، می‌توانید به بازرگانی سیب مراجعه کرده و شرایط و مدارک لازم برای این منظور را مطالعه فرمایید. مشاورین این سایت هم در خدمت شما هستند تا خرید آسان و به‌صرفه محصولات اپل را به بهترین شیوه ممکن تجربه کنید.

webranko
تحریریه بازرگانی سیب

مشاهده سایر مطالب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *