تهران – خیابان جمهوری نرسیده به حافظ،جنب ساختمان معاونت درمان و بانک پاسارگاد، پاساژ حافظ پلاک ٢٠ فروشگاه بزرگ بازرگانی سیب ساعت کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 021-62999938
پیاده سازی 5G در اطراف فرودگاه ها

پیاده سازی 5G در اطراف فرودگاه ها باز هم با تاخیر مواجه شد

شرکت‌های مخابراتی ورایزون و AT&T در پی شکایت مدیران شرکت‌های هواپیمایی، قصد دارند که باز هم عرضه طیف جدید فناوری 5G را در نزدیکی فرودگاه‌های خاص ایالات متحده به تعویض بیندازند. از آن‌جایی که مدیران عامل دیتا، یونایتد و سایر خطوط هوایی ادعا کرده‌اند گسترش فناوری 5G هواپیماها را زمین‌گیر خواهد کرد و یک بحران اقتصادی فاجعه‌بار را ایجاد می‌کند، هر دو شرکت مخابراتی قرار است که همچنان عرضه برنامه‌ریزی شده این سرویس را محدود کنند.

تاخیر در پیاده‌سازی فناوری 5G در اطراف فرودگاه‌ها

براساس اخبار جدید، AT&T اعلام کرده است که راه‌اندازی تعداد محدودی از برج‌های 5G در اطراف باندهای فرودگاهی خاص را به‌طور موقت متوقف کرده است. طبق گزارش جدید، AT&T این نکته را هم اضافه کرده است که شرکت‌های مخابراتی از دو سال پیش فرصت داشتند که برای فناوری 5G برنامه‌ریزی کنند. در بیانیه AT&T آمده است: «ما از ناتوانی اداره هوانوردی فدرال در انجام کاری که نزدیک به ۴۰ کشور آن را انجام داده‌اند، بسیار ناامید شده‌ایم. استقرار ایمن فناوری 5G بدون ایجاد اختلال در خدمات حمل و نقل هوایی باید توسط این فدرال تا کنون انجام می‌شد و ما همچنین درخواست داریم که به موقع آن را عملیاتی کنند».

پیاده سازی 5G در اطراف فرودگاه ها

ورایزون هم بعد از AT&T اعلام کرد که به‌طور داوطلبانه تصمیم گرفته است شبکه 5G را در اطراف فرودگاه‌ها محدود کند. بایدن، رئیس جمهور آمریکا از ورایزون و AT&T تشکر کرده و اعلام کرد که تاخیر صورت گرفته تنها روی ۱۰ درصد از برجک‌های مخابراتی 5G تاثیر خواهد گذاشت. او در این باره عنوان کرد: «این توافق سبب ایمنی پروازها خواهد بود و به عملیات هوانوردی اجازه می‌دهد که همچنان بدون اختلال خاصی پرواز کنند. امید داریم که گزینه‌های اینترنت پرسرعت بیشتری در آینده برای میلیون‌ها آمریکایی فراهم شود». وی افزود که گفتگوها برای پیدا کردن یک راه حل دائمی و قابل اجرا در اطراف فرودگاه‌های کلیدی همچنان ادامه خواهد داشت.

عرضه برنامه‌ریزی شده 5G پیش از این به درخواست اداره هوانوردی فدرال، به مدت دو هفته به تعویق انداخته شده بود و آن‌ها ادعا می‌کنند که فناوری 5G سبب اختلال در سیستم‌های کابین خلبان می‌شود. شما نیز می‌توانید نظرات خود را در این رابطه با ما به اشتراک گذارید.

بیشتر بخوانید: گسترش ۵G بحران اقتصادی فاجعه باری به‌همراه خواهد داشت

برای خرید اقساطی محصولات کمپانی اپل مانند آیفون ۱۳ در مدل‌ها و رنگ‌های مختلف، می‌توانید به بازرگانی سیب مراجعه کرده و شرایط و مدارک لازم برای این منظور را مطالعه فرمایید. مشاورین این سایت هم در خدمت شما هستند تا خرید آسان و به‌صرفه محصولات اپل را به بهترین شیوه ممکن تجربه کنید.

webranko
تحریریه بازرگانی سیب

مشاهده سایر مطالب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *