تهران – خیابان جمهوری نرسیده به حافظ،جنب ساختمان معاونت درمان و بانک پاسارگاد، پاساژ حافظ پلاک ٢٠ فروشگاه بزرگ بازرگانی سیب ساعت کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 021-62999938
سرویس استریم موزیک

اپل موزیک دومین سرویس استریم موزیک در جهان شناخته شد

تحقیقات جدید نشان می‌دهد که اپل موزیک هم‌اکنون ۱۵ درصد از بازار جهانی پخش موزیک را به خود اختصاص داده است و همچنان پس از غول بزرگ استریمینگ جهان یعنی اسپاتیفای که بیش از ۳۰ درصد از بازار متعلق به آن است، در رتبه دوم قرار می‌گیرد. طبق تحقیقات جدیدی که MIDiA به اشتراک گذاشته است، اپل موزیک دومین سرویس پخش موسیقی پر کاربرد در جهان است و غول فناوری مستقر در کوپرتینو، با داشتن ۵۲۴ میلیون شنونده جهانی، ۱۵ درصد از بازار را در اختیار دارد.

آمار پلتفرم‌های استریم موزیک در جهان

سرویس استریم موزیک

اسپاتیفای در پایان سال ۲۰۲۱، با داشتن سهم ۳۱ درصدی از بازار، همچنان در رتبه اول قرار دارد. اگرچه با توجه به سهم ۳۳ درصد اسپاتیفای در سال ۲۰۲۰، شاهد کاهش قابل توجهی در این زمینه هستیم. آمازون موزیک و تنسنت موزیک هم که هر کدام ۱۳ درصد از سهم بازار را به‌خود اختصاص داده‌اند، در رتبه‌های بعدی قرار می‌گیرند. سرویس یوتیوب موزیک هم ۸ درصد از سهم بازار اشتراک‌های جهانی را به خود اختصاص داده است. این گزارش اشاره می‌کند که پایگاه جهانی مشتریک نسبت به سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱ به میزان ۱۰۹.۵ میلیون رشد داشته است و تقریبا ۲۶ درصد نسبت به سال گذشته بیشتر است.

سرویس پخش استریم موزیک همچنان به توسعه خود ادامه می‌دهد و دلیل آن هم محرک‌هایی است که به واسطه شیوع کووید ۱۹ شاهد آن هستیم. در سال ۲۰۲۰، خدمات پخش صوتی براساس متقاضیانی که اپل موزیک و اسپاتیفای داشته‌اند، رشد ۱۶.۲ درصدی را در سطح جهانی نسبت به سال ۲۰۱۹ ایجاد کرده است.

 

بیشتر بخوانید: با دریافت اشتراک Shazam یک طرح رایگان اپل موزیک ۵ ماهه دریافت کنید

برای خرید اقساطی محصولات کمپانی اپل مانند آیفون ۱۳ در مدل‌ها و رنگ‌های مختلف، می‌توانید به بازرگانی سیب مراجعه کرده و شرایط و مدارک لازم برای این منظور را مطالعه فرمایید. مشاورین این سایت هم در خدمت شما هستند تا خرید آسان و به‌صرفه محصولات اپل را به بهترین شیوه ممکن تجربه کنید.

webranko
تحریریه بازرگانی سیب

مشاهده سایر مطالب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *