تهران – خیابان جمهوری نرسیده به حافظ،جنب ساختمان معاونت درمان و بانک پاسارگاد، پاساژ حافظ پلاک ٢٠ فروشگاه بزرگ بازرگانی سیب ساعت کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 021-62999938
به روزرسانی امنیتی iOS 14

به روزرسانی امنیتی iOS 14 موقتی بوده است

اپل بار دیگر تایید کرده است که امکان استفاده از سیستم‌عامل iOS 14 و عدم به‌روزرسانی به نسخه بعدتر از آن، تنها یک گزینه موقتی خواهد بود. اپل زمانی که از نسخه ۱۵ سیستم‌عامل iOS خود رونمایی کرد، این امکان را برای کاربرانش فراهم کرده بود که تنها به دریافت به‌روزرسانی‌های امنیتی در iOS 14 بسنده کرده و این نسخه را به ۱۵ ارتقا ندهند. جالب است بدانید که این امکان حتی به‌عنوان یک ویژگی در پیش نمایش iOS 15 نیز ذکر شده بود. با این حال، گزارش جدیدی تایید می‌کند که به‌روزرسانی امنیتی برای iOS 14 تنها یک گزینه موقت خواهد بود و اپل از این دوران تنها برای رفع باگ‌های اولیه iOS 15 استفاده کرده است.

وضعیت به‌روزرسانی iOS 14

به روزرسانی امنیتی iOS 14

اپل اعلام کرده است که نسخه ۱۴.۸.۱ آخرین به‌روزرسانی iOS 14 خواهد بود و دیگر به‌روزرسانی جدیدی برای آن منتشر نخواهد شد. اپل از کاربران خود خواسته است که به نسخه iOS 15 ارتقا یافته و از امکانات آن بهره ببرند. به‌روزرسانی iOS 14.8.1 اپل هم در اکتبر سال گذشته منتشر شده بود و از آن زمان تاکنون، هیچ به‌روزرسانی امنیتی برای iOS 14 ارائه نشده است. با توضیحات اضافی دیگری که در این گزارش آمده است، گویا همین نسخه فعلی iOS 14 هم از دسترس مصرف کنندگان خارج شده است و کاربران چاره‌ای جز ارتقا به iOS 15 نخواهند داشت. باید منتظر ماند و دید که آیا این مشکل موقتی است یا اینکه به‌صورت عمدی از جانب اپل انجام شده است.

بیشتر بخوانید: دومین بتا عمومی iOS 15.3 و iPadOS 15.3 منتشر شد

شما نیز می‌توانید نظرات خود را با ما به اشتراک گذارید.

برای خرید اقساطی محصولات کمپانی اپل مانند آیفون ۱۳ پرو در مدل‌ها و رنگ‌های مختلف، می‌توانید به بازرگانی سیب مراجعه کرده و شرایط و مدارک لازم برای این منظور را مطالعه فرمایید. مشاورین این سایت هم در خدمت شما هستند تا خرید آسان و به‌صرفه محصولات اپل را به بهترین شیوه ممکن تجربه کنید.

webranko
تحریریه بازرگانی سیب

مشاهده سایر مطالب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *