تهران – خیابان جمهوری نرسیده به حافظ،جنب ساختمان معاونت درمان و بانک پاسارگاد، پاساژ حافظ پلاک ٢٠ فروشگاه بزرگ بازرگانی سیب ساعت کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 021-62999938
صفحه نمایش صورتی آیفون 13

صفحه نمایش صورتی آیفون 13 برخی از کاربران با مشکل روبرو کرده است

تعداد کمی از کاربران آیفون ۱۳، از مشکل جدیدی که به اصطلاح «صفحه صورتی» نامیده می‌شود، خبر داده‌اند و گویا به واسطه آن، صفحه نمایش رنگی روشن دچار خرابی شده و کار با گوشی را دچار اختلال می‌کند. تیم پشتیبانی اپل اعلام کرده است که این مشکل نرم‌افزاری است و ارتباطی به سخت‌افزار گوشی آیفون ندارد.

مشکل برخی از گوشی‌های آیفون

صفحه نمایش صورتی آیفون 13

مدت زمان کوتاهی پس از عرضه سری آیفون ۱۳ استاندارد و آیفون ۱۳ پرو در اواخر سال ۲۰۲۱، تعداد کمی از کاربران با وضعیت ناامید کننده‌ای در گوشی‌های هوشمند خود روبرو شده‌اند. آیفون این کاربران قفل شده و صفحه نمایش صورتی در آن به نمایش درمی‌آید. پست‌هایی که در فروم پشتیبانی اپل منتشر شده است، نمونه‌های زیادی از این موارد را به‌همراه دارد و علائم کلی این مشکل هم صفحه نمایش صوتی، فریز شدن و خرابی کلی گوشی است. هیچ نشانه‌ای مبنی بر دلیل این مشکل وجود ندارد، اما ظاهرا قابل رفع است و اپل به‌زودی اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

برخی از کاربران اعلام کرده‌اند که تنظیم مجدد آیفون مشکل را برطرف می‌کند و برخی از کاربران دیگر هم با اپل تماس گرفته‌اند تا بتوانند گوشی‌های خود را تعویض کنند. باید منتظر ماند و دید که اپل در نهایت چه تصمیمی اتخاذ خواهد کرد و به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری برای این مشکل چه زمانی از راه می‌رسند.

بیشتر بخوانید: عینک هوشمند اپل می‌تواند مشکل کاربران عینکی را حل کند

اگر شما نیز با مشکل مشابه روبرو شده‌اید، می‌توانید نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک گذارید.

برای خرید اقساطی محصولات کمپانی اپل مانند آیفون ۱۳ پرو در مدل‌ها و رنگ‌های مختلف، می‌توانید به بازرگانی سیب مراجعه کرده و شرایط و مدارک لازم برای این منظور را مطالعه فرمایید. مشاورین این سایت هم در خدمت شما هستند تا خرید آسان و به‌صرفه محصولات اپل را به بهترین شیوه ممکن تجربه کنید.

webranko
تحریریه بازرگانی سیب

مشاهده سایر مطالب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *