تهران – خیابان جمهوری نرسیده به حافظ،جنب ساختمان معاونت درمان و بانک پاسارگاد، پاساژ حافظ پلاک ٢٠ فروشگاه بزرگ بازرگانی سیب ساعت کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 021-62999938
محصولات مک بوک پرو

محصولات مک بوک پرو هنوز هم با تاخیر به دست مشتریان می‌رسند

با اینکه سه ماه از عرضه رسمی مک بوک پرو ۱۴ اینچی و مک بوک پرو ۱۶ اینچی می‌گذرد، گویا این محصولات هنوز هم با تقاضای بالای و عرضه کم مواجه هستند و تاریخ ارسال هر دو مدل برای خریداران، به چندین هفته در بازارهای کلیدی اپل رسیده است. در ایالات متحده، مک بوک پرو ۱۴ اینچی با تراشه M1 Pro، ظرف ۳ الی ۴ هفته در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد و حداقل تا اواسط فوریه وارد بازار می‌شود. مک بوک پرو ۱۴ اینچی با پیکربندی پیشرفته‌تر M1 Pro یا تراشه M1 Max احتمالا زمان طولانی‌تری نیاز دارد و تا اوایل ماه مارس باید منتظر باشیم.

زمان تحویل مک بوک پروهای اپل

محصولات مک بوک پرو

مدل پایه و بزرگ‌تر ۱۶ اینچی، پنج الی شش هفته زمان برای تحویل نیاز دارد و پیکربندی‌های بالاتری از این محصول، احتمالا برای تحویل در اواخر ماه فوریه یا اوایل مارس آماده خواهند شد. در بریتانیا و کانادا، مک بوک پرو ۱۶ اینچی که بالاترین قیمت را دارد، تاریخ ارسال ۵ تا ۸ هفته‌ای را در فروشگاه آنلاین اپل دارد. دلایل متعددی برای این انتظار طولانی مدت وجود دارد. اپل همچنان معضل کمبود تراشه را در کارخانه‌های خود حل نکرده است و در سه ماهه گذشته، ۶ میلیارد دلار از این موضوع ضرر کرده است. محدودیت‌های مربوط به بیماری کرونا نیز سبب شده است که روند تولید دستگاه محدود باشد. باید منتظر ماند و دید که شرایط در سال ۲۰۲۲ چگونه بهبود پیدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: مک بوک پرو جدید اپل در سه ماهه چهارم امسال روانه بازار می‌شود

برای خرید اقساطی محصولات کمپانی اپل مانند آیفون ۱۳ پرو مکس در مدل‌ها و رنگ‌های مختلف، می‌توانید به بازرگانی سیب مراجعه کرده و شرایط و مدارک لازم برای این منظور را مطالعه فرمایید. مشاورین این سایت هم در خدمت شما هستند تا خرید آسان و به‌صرفه محصولات اپل را به بهترین شیوه ممکن تجربه کنید.

webranko
تحریریه بازرگانی سیب

مشاهده سایر مطالب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *