تهران – خیابان جمهوری نرسیده به حافظ،جنب ساختمان معاونت درمان و بانک پاسارگاد، پاساژ حافظ پلاک ٢٠ فروشگاه بزرگ بازرگانی سیب ساعت کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 021-62999938
راهنمای ایمنی کاربران اپل

راهنمای ایمنی کاربران اپل برای کاهش نگرانی‌های AirTag ارائه شد

اپل راهنمای جدیدی برای دارندگان AirTag منتشر کرده است و در ان توضیح می‌دهد که چگونه مشتریان می‌توانند خود و داده‌های شخصی‌شان را هنگام استفاده از گوشی آیفون و ایرتگ ایمن نگاه دارند. اپل در زمینه حفظ حریم خصوصی و امنیت، سابقه فعالی دارد. طی آخرین به‌روزرسانی که در سایت اپل منتشر شده است، این شرکت تلاش می‌کند که کارهای لازم برای امنیت بیشتر را به کاربران خود گوشزد کند.

راهنمای مخصوص کاربران اپل

در این راهنما عنوان شده است که ارتباطات دیجیتالی خود را با کسانی که دیگر در کنار شما قرار ندارند، کاملا قطع کنید. این راهنما به تعدادی از زمینه‌های مهم مانند پلتفرم‌هایی که کاربران به اطلاعات شخصی همدیگر دسترسی دارند، اشاره کرده است. علاوه بر امنیت دیجیتالی، این راهنما المان‌های مربوط به داده‌های مکان از جمله Find My را نیز پوشش داده است. اپل اعلام کرده است که این راهنما مدام به‌روزرسانی خواهد شد و کاربران می‌توانند از آن‌ها در سیستم عامل‌های مختلف استفاده کنند.

راهنمای ایمنی کاربران اپل

انتشار این راهنما پس از تعداد گزارش در مورد ویژگی ضد تعقیب AirTag بوده است و کاربران متوجه شده‌اند که ایر تگ‌های پنهان در وسایل نقلیه آن‌ها سبب می‌شود که دزدها از قابلیت آن برای ردیابی و ربودن ماشین در موقعیتی ایده آل استفاده کنند. مقالات متعددی در این زمینه منتشر شده است و همه آن‌ها اپل و ایرتگ را مقصد جلوه داده‌اند. گویا راهکارهای اپل هم جوابگو بوده است و قربانیان می‌توانند از این طریق از بسیاری مشکلات رهایی پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: مشکلات اخیر AirTag بیشتر در حوزه اختیارات قانون قرار دارد

راهنمای اپل را می‌توانید از این لینک مشاهده کنید.

برای خرید اقساطی محصولات کمپانی اپل مانند آیفون ۱۳ پرو مکس در مدل‌ها و رنگ‌های مختلف، می‌توانید به بازرگانی سیب مراجعه کرده و شرایط و مدارک لازم برای این منظور را مطالعه فرمایید. مشاورین این سایت هم در خدمت شما هستند تا خرید آسان و به‌صرفه محصولات اپل را به بهترین شیوه ممکن تجربه کنید.

webranko
تحریریه بازرگانی سیب

مشاهده سایر مطالب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *