تهران – خیابان جمهوری نرسیده به حافظ،جنب ساختمان معاونت درمان و بانک پاسارگاد، پاساژ حافظ پلاک ٢٠ فروشگاه بزرگ بازرگانی سیب ساعت کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 021-62999938
اندازه مک بوک پرو

اپل اندازه مک بوک پرو را با حذف اسپیکر کاهش می‌دهد

اپل تحقیقات جدیدی را شروع کرده است تا بتواند یک اسپیکر زیر صفحه کلید مک بوک پرو قرار داده و ابعاد کلی دستگاه را کاهش دهد. پیش‌تر هم این موضوع به‌صورت شایعه مطرح شده بود، اما تاکنون تغییری در طراحی این دستگاه ایجاد نشده است. حال اپل قصد دارد که اسپیکر مک بوک پرو را حذف یا کوچک‌تر کرده و این ایده را عملی کند. گویا اپل قصد دارد که پهنای مک بوک در حد صفحه کلید باشد و بلندی آن هم از صفحه نمایش بیشتر نشود. این ایده می‌تواند مک بوک را شبیه به پاور بوک ۱۲ اینچی قدیمی این شرکت کند. بنابراین، پتنت جدیدی که این شرکت برای مجموعه اسپیکر برای دستگاه‌های الکترونیکی منتشر کرده است، نشان از حرکت جدید این کمپانی برای این منظور دارد.

چالش‌های موجود در راستای کوچک‌تر کردن ابعاد مک بوک

اندازه مک بوک پرو

کیفیت صدا مهم‌ترین چالشی است که اپل با آن دست و پنجه نرم می‌کند، اما این پتنت جدید نشان می‌دهد که به‌همان اندازه، طراحی، وزن، سهولت در حمل و نقل و ظاهر زیبای کلی برای مک بوک پرو وجود خواهد داشت. در این پتنت عنوان شده است که: «یکی از چالش‌های طراحی مرتبط با تولید دستگاه‌های الکترونیکی، مونتاژ قطعاتی است که عملکردهای متفاوتی را در یک فرم فاکتور فشرده ارائه می‌دهد. این چالش موجود در طراحی، به‌طور کلی از تعدادی از اهداف متناقضی ناشی شده است که شامل عملکرد اجزای جداگانه و تجربه کاربر در هنگام تعامل با دستگاه الکترونیکی است».

بیشتر بخوانید: محصولات مک بوک پرو هنوز هم با تاخیر به دست مشتریان می‌رسند

برای خرید اقساطی محصولات کمپانی اپل مانند آیفون ۱۳ در مدل‌ها و رنگ‌های مختلف، می‌توانید به بازرگانی سیب مراجعه کرده و شرایط و مدارک لازم برای این منظور را مطالعه فرمایید. مشاورین این سایت هم در خدمت شما هستند تا خرید آسان و به‌صرفه محصولات اپل را به بهترین شیوه ممکن تجربه کنید.

webranko
تحریریه بازرگانی سیب

مشاهده سایر مطالب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *