تهران – خیابان جمهوری نرسیده به حافظ،جنب ساختمان معاونت درمان و بانک پاسارگاد، پاساژ حافظ پلاک ٢٠ فروشگاه بزرگ بازرگانی سیب ساعت کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 021-62999938
کمپانی چینی CSOT

اپل کمپانی چینی CSOT را برای تولید پنل‌های OLED خود ارزیابی می‌کند

طبق گزارش جدیدی که منتشر شده است، CSOT که در زمینه ساخت نمایشگر برای محصولات الکترونیکی کار می‌کند و در چین مستقر شده است، خطوط تولید خود را ارزیابی کرده و تلاش می‌کند که پنل‌های OLED را برای آیفون اپل تولید کند. این گزارش نشان می‌دهد که CSOT تیمی را برای ارزیابی کیفیت نمایشگرهای خود تشکیل داده است تا بتواند در کنار چند شرکت چینی دیگر، وظیفه تولید نمایشگرهای آیفون بعدی اپل را برعهده بگیرد. این کمپانی تسهیلاتی را در نظر گرفته است که بتواند نمایشگرهای انعطاف پذیر OLED را برای نسل ششم توسعه دهد. این شرکت برنامه دارد که سه فاز تولیدی در کارخانه ایجاد کرده و در مجموع ۴۵ هزار نمایشگر را در ماه تولید کند.

کار سخت CSOT برای ورود به زنجیره تامین اپل

کمپانی چینی CSOT

CSOT قبلا سابقه تولید پنل‌های OLED سامسونگ را برای مدل‌های Galaxy M در کارنامه خود دارد و در سال ۲۰۲۱ با این شرکت همکاری می‌کرد. حال در سال ۲۰۲۲ هم قصد دارد که در کنار پنل‌های آیفون، پنل‌های OLED را برای Galaxy A73 تولید کند. راه ورود به زنجیره تامین اپل چندان آسان نخواهد بود. در چند هفته اخیر هم خبری منتشر شده بود که گویا BOE برای برآورده کردن خواسته‌های کیفی اپل، در طول فرایندهای ارزیابی تلاش بسیاری داشته است. این کمپانی بالاخره توانست قراردادی را با اپل منعقد کند، اما این روند اصلا ساده نبود و انتظار می‌رود که CSOT هم همین مشکلات را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: کارخانه جدید BOE برای تولید صفحه نمایش OLED آیفون ۱۵ پرو آماده می‌شود

برای خرید اقساطی محصولات کمپانی اپل مانند آیفون ۱۳ پرو در مدل‌ها و رنگ‌های مختلف، می‌توانید به بازرگانی سیب مراجعه کرده و شرایط و مدارک لازم برای این منظور را مطالعه فرمایید. مشاورین این سایت هم در خدمت شما هستند تا خرید آسان و به‌صرفه محصولات اپل را به بهترین شیوه ممکن تجربه کنید.

webranko
تحریریه بازرگانی سیب

مشاهده سایر مطالب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *