تهران – خیابان جمهوری نرسیده به حافظ،جنب ساختمان معاونت درمان و بانک پاسارگاد، پاساژ حافظ پلاک ٢٠ فروشگاه بزرگ بازرگانی سیب ساعت کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 021-62999938
سرویس های اپل

بیش از ۱۶۵ میلیون مشترک جدید در سال گذشته به سرویس های اپل اضافه شده است

اپل اخیرا اعلام کرده است که تعداد مشترکین سرویس‌های خودی به رکورد بی سابقه‌ای دست پیدا کرده و اکنون ۷۸۵ میلیون نفر مشترک دارد. اپل در پاسخ به سوال یک تحلیل‌گر فاش کرد که تعداد مشترکین بیشتری از آن‌چه که پیش بینی کرده بود به سرویس‌های اپل اضافه شده است. لوکا ماستری مدیر مالی و معاون ارشد اپل، گفت که این رشد تنها مربوط به آمریکا نمی‌شود و در همه نقاط جهان اتفاق افتاده است. ماستری در این رابطه می‌گوید: «ما رکوردهای جدیدی را تا سه ماهه منتهی به دسامبر در تمام نقاط جهان به ثبت رساندیم و همان‌طور که قبلا ذکر کرده بودیم، رکوردی برای تمام دوران iCloud، موسیقی، ویدیو، تبلیغات و همچنان سرویس‌های اپل ثبت کردیم. این رکورد از پیش بینی‌های ابتدای فصل ما هم بالاتر بوده است و ما به آن افتخار می‌کنیم».

نظر مدیر مالی و معاون ارشد اپل

سرویس های اپل

او ادامه داد که: «اکنون ۷۸۵ میلیون مشترک پولی در سرویس‌های ما ثبت نام کرده‌اند. این میزان از مشترکین تا حد زیادی در سراسر جهان پخش شده است و در بخش‌های مختلف سرویس‌های ما فعالیت می‌کنند. واقعیت این است که کاربران زیادی هم‌اکنون از دستگاه‌های اپل استفاده می‌کنند و همین سبب می‌شود که مشترکین بیشتری به سرویس‌های ما اضافه شود و این ارتباط مستقیم یک داستان خارق‌العاده برای کمپانی ما است». 

بیشتر بخوانید: سرویس های iCloud که با مشکل مواجه شده بودند به روال عادی بازگشتند

شما نیز می‌توانید نظرات خود را در این رابطه با ما به اشتراک گذارید. شما در کدامیک از سرویس‌های اپل مشترک هستید؟ در بخش کامنت‌ها با ما در ارتباط باشید.

برای خرید اقساطی محصولات کمپانی اپل مانند آیفون ۱۳ پرو در مدل‌ها و رنگ‌های مختلف، می‌توانید به بازرگانی سیب مراجعه کرده و شرایط و مدارک لازم برای این منظور را مطالعه فرمایید. مشاورین این سایت هم در خدمت شما هستند تا خرید آسان و به‌صرفه محصولات اپل را به بهترین شیوه ممکن تجربه کنید.

webranko
تحریریه بازرگانی سیب

مشاهده سایر مطالب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *