تهران – خیابان جمهوری نرسیده به حافظ،جنب ساختمان معاونت درمان و بانک پاسارگاد، پاساژ حافظ پلاک ٢٠ فروشگاه بزرگ بازرگانی سیب ساعت کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 021-62999938
همگام سازی کیف پول در اپل واچ

همگام سازی کیف پول در اپل واچ با مشکل مواجه شده است

تعداد کمی از کاربران با Apple Wallet به مشکل برخورده‌اند و گویا نسخه اپل واچ این برنامه به‌درستی با آیفون همگام‌سازی نمی‌شود. پس از اینکه آخرین دور به‌روزرسانی نسخه بتا توسط اپل منتشر شده است، این مشکل به تازگی و البته برای تعداد کمی از کاربران ایجاد شده است. اپل اخیرا به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل iOS 15.3 و watchOS 8.4 را منتشر کرده است. این به‌روزرسانی‌ها عمدتا باگ‌ها و بهبودهایی را ایجاد کرده‌اند، اما کاربران در تعداد کمی از موارد، گزارش یک سری مشکلات را هم داشته‌اند. چند کاربر منتخب، اعلام کرده‌اند که نسخه watch سبب شده است که برنامه Wallet با کیف پول آیفون همگام‌سازی نشود.

گزارش مشکل کیف پول

همگام سازی کیف پول در اپل واچ

کاربری هم در ردیت اعلام کرده است که کارت‌ها و مجوزهای اضافه شده یا حذف شده از کیف پول آیفون به درستی به نسخه اپل واچ همگام‌سازی نمی‌شود. در این پست اعلام شده است که این مشکل زمانی پدیدار می‌شود که آیتم‌هایی ادیت شده در آیفون قرار است روی اپل واچ هم همگام سازی شوند. این روند به‌صورت برعکس مشکلی ندارد و کاربران با اعمال تغییر در کیف پول اپل واچ، به سادگی در آیفون خودشان هم این تغییرات را دریافت می‌کنند. کاربران بارها با اپل در مورد این مشکل ارتباط گرفته‌اند، اما هنوز پاسخی برای آن وجود ندارد و احتمالا در نسخه‌های بعدی بتا این مشکلات برطرف خواهند شد.

بیشتر بخوانید: واچ فیس جدید Unity Lights برای اپل واچ منتشر شد

شما نیز می‌توانید نظرات خود را با ما به اشتراک گذارید. آیا شما هم به‌طور مشابه با این مشکل روبرو شده‌اید؟

برای خرید اقساطی محصولات کمپانی اپل مانند آیفون ۱۳ پرو مکس در مدل‌ها و رنگ‌های مختلف، می‌توانید به بازرگانی سیب مراجعه کرده و شرایط و مدارک لازم برای این منظور را مطالعه فرمایید. مشاورین این سایت هم در خدمت شما هستند تا خرید آسان و به‌صرفه محصولات اپل را به بهترین شیوه ممکن تجربه کنید.

webranko
تحریریه بازرگانی سیب

مشاهده سایر مطالب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *