تهران – خیابان جمهوری نرسیده به حافظ،جنب ساختمان معاونت درمان و بانک پاسارگاد، پاساژ حافظ پلاک ٢٠ فروشگاه بزرگ بازرگانی سیب ساعت کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 021-62999938
تحسین شده ترین شرکت جهان

اپل برای ۱۵ امین سال پیاپی تحسین شده ترین شرکت جهان شد

مجله Fortune مثل همیشه نظرسنجی سالانه خود را برگزار کرده و باز هم اپل بالاتر از آمازون و مایکروسافت در صدر تحسین برانگیزترین شرکت‌های جهان قرار می‌گیرد. همان‌طور که سال گذشته و سال‌های قبل از آن‌ هم اتفاق افتاده بود، اپل به‌عنوان قطب اصلی همه صنایع شناخته شده و برتری خود را حتی در شاخه‌های غیر از فناوری نیز نشان داد. مجله Fortune این فهرست را All-Stars نامیده است و خاطرنشان می‌کند که اپل همچنین برای دوازدهمین بار پیاپی در ۱۳ سال گذشته، در صدر رتبه بندی صنعت کامپیوتر نیز جای گرفته است. به گفته این نشریه، جایگاه در این فهرست ستارگان، نشان می‌دهد که حتی رقبا نیز این شرکت را با دید متفاوتی نسبت به بقیه نگاه می‌کنند.

این شرکت در بیانیه مطبوعاتی درباره این نظرسنجی اعلام کرد: «رتبه بندی‌های صنعتی نشان می‌دهند که هر شرکت چه جایگاهی در برابر بهترین‌ها دارند. این شرکت‌ها هر روز با همدیگر رقابت می‌کنند و بنابراین، سلطنت ۱۵ ساله اپل در این لیست، می‌تواند واقعا قابل توجه باشد. حضور آن‌ها در صدر رده‌بندی صنعت کامپیوتر، برای دوازدهمین بار پیاپی در ۱۳ سال گذشته رخ داده است و نشان می‌دهد که به‌طور همزمان، مخاطبین زیادی را در سراسر جهان تحت تاثیر قرار داده است». پس از اپل، مجله Fortune آمازون را به‌عنوان دومین شرکت مورد تحسین در جهان معرفی کرده است و مایکروسافت هم در رتبه سوم قرار دارد. فایزر در رتبه چهارم بوده و والت دیزنی هم رتبه پنجم را به خود اختصاص داده است.

رتبه‌های بعدی لیست

تحسین شده ترین شرکت جهان

گوگل یا بهتر است بگوییم شرکت مادر آن یعنی آلفابت، پایین‌تر از شرکت مالی برکشایر هاتاوی در رتبه هفتم لیست قرار دارد. Fortune با شرکت مشاور مدیریتی به‌نام Korn Ferry برای محاسبه ارزش کمپانی‌های حاضر در جهان اقدام می‌کند و همزمان گزارش داده است که این فرایند با رتبه بندی شرکت‌ها براساس درآمد همراه بوده است و بیش از هزار شرکت بزرگ آمریکایی هم در آن حضور دارند. در نهایت، از ۳۷۴۰ مدیر اجرایی، مدیر و تحلیل‌گر خواسته می‌شود که ۱۰ شرکتی که بیشتر آن را تحسین می‌کند را از جانب خودشان اعلام کنند.

اپل به‌عنوان شرکتی که برای اولین‌بار به ارزش بازاری ۳ تریلیون دلاری دست پیدا کرد، در صدر فهرست تمام شرکت‌های جهان قرار دارد و احتمالا این روند همین‌طور تا سال‌های آینده هم ادامه پیدا خواهد کرد. اپل به‌طور مشابه همراه با مایکروسافت و متا به‌دنبال داشتن نقشی پررنگ‌تر در متاورس است و با عرضه هدست اختصاصی خود، می‌تواند معادلات را بیشتر به نفع خود تغییر دهد. حال باید منتظر ماند و دید که در جهان آینده چه کمپانی‌هایی می‌توانند نقش کلیدی خودشان را ایفا کنند.

بیشتر بخوانید: قابلیت‌های مرتبط با هدست AR/VR اپل به نسخه بتا iOS 15.4 اضافه شده است

شما نیز می‌توانید نظرات خود را در این رابطه با ما به اشتراک گذارید.

برای خرید اقساطی محصولات کمپانی اپل مانند آیفون ۱۳ در مدل‌ها و رنگ‌های مختلف، می‌توانید به بازرگانی سیب مراجعه کرده و شرایط و مدارک لازم برای این منظور را مطالعه فرمایید. مشاورین این سایت هم در خدمت شما هستند تا خرید آسان و به‌صرفه محصولات اپل را به بهترین شیوه ممکن تجربه کنید.

webranko
تحریریه بازرگانی سیب

مشاهده سایر مطالب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *