تهران – خیابان جمهوری نرسیده به حافظ،جنب ساختمان معاونت درمان و بانک پاسارگاد، پاساژ حافظ پلاک ٢٠ فروشگاه بزرگ بازرگانی سیب ساعت کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 021-62999938
فروشگاه اپل در ابوظبی

فروشگاه اپل در ابوظبی با فضای دوبرابری بازسازی می‌شود

تیم Apple Yas Mall قصد دارد که یک طرح بازسازی شده را در ابوظبی بازگشایی کرده و بدین ترتیب، از جدیدترین فروشگاه اپل رونمایی کند. فضای این فروشگاه دو برابر نسبت به فضای کنونی افزایش پیدا خواهد کرد. هفده سال از رونمایی مرکز خرید اصلی اپل یاس می‌گذرد و این فروشگاه به بخش جدیدی از مرکز خرید منتقل خواهد شد و قرار است که کاملا مورد بازسازی قرار گیرد. معاون ارشد خرده فروشی اپل در بیانیه‌ای اعلام کرده است که: «با افتتاح مرکز تجاری Apple Yas Mall که به تازگی قرار است بازسازی شود، تیم ما آماده خواهد بود تا از کاربران و طرفداران بیشتری در آن استقبال کند. مردم خلاق و متنوع ابوظبی می‌توانند به این مرکز مراجعه کرده و از فضای جدید و زیبای آن دیدن فرمایند».

فضای دو برابری فروشگاه اپل در امارات

 

او ادامه داد که: «ما مشتاقانه منتظر شما هستیم تا بهترین‌های اپل را در این مرکز دریافت کرده و از همه جای امارات متحده عربی به آن مراجعه کنید. تاریخ در منطقه گسترش پیدا خواهد کرد و ما به دنبال اهداف بزرگی در این مرکز هستیم». اپل می‌گوید که فروشگاه جدیدی که قرار است افتتاح شود، تقریبا دو برابر فضایی است که در سال ۲۰۱۵ از آن رونمایی شده بود. این مرکز قرار است فضایی جدید را برای مشتریان جدید فراهم سازد و احتمالا جلسات آموزشی اپل هم در آن برگزار خواهد شد. به گفته اپل، فروشگاه Apple Yas Mall از ۱۰۰ کارمند بهره می‌برد که به ۳۳ زبان زنده دنیا مسلط بوده و از ۳۲ ملیت در آن حضور دارند.

بیشتر بخوانید: فروشگاه های اپل در بریتانیا بار دیگر برای مراجعه حضوری باز شدند

برای خرید اقساطی محصولات کمپانی اپل مانند آیفون ۱۳ پرو در مدل‌ها و رنگ‌های مختلف، می‌توانید به بازرگانی سیب مراجعه کرده و شرایط و مدارک لازم برای این منظور را مطالعه فرمایید. مشاورین این سایت هم در خدمت شما هستند تا خرید آسان و به‌صرفه محصولات اپل را به بهترین شیوه ممکن تجربه کنید.

webranko
تحریریه بازرگانی سیب

مشاهده سایر مطالب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *