تهران – خیابان جمهوری نرسیده به حافظ،جنب ساختمان معاونت درمان و بانک پاسارگاد، پاساژ حافظ پلاک ٢٠ فروشگاه بزرگ بازرگانی سیب ساعت کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 021-62999938
آکادمی توسعه دهندگان زنان اپل

آکادمی توسعه دهندگان زنان اپل به روی دانشجویان عربستانی باز شد

اپل اولین آکادمی توسعه دهندگان خود در خاورمیانه و شمال آفریقا را در ریاض احداث کرده است و دانشجویان خانم که به توسعه برنامه‌ها و بازی‌ها علاقه دارند، می‌توانند در این مرکز فعالیت کنند. ماه جولای سال ۲۰۲۱ بود که اپل خبر از احداث این مرکز داده بود و حال آکادمی توسعه دهندگان اپل در ریاض، به دانشجویانی که در حوزه برنامه‌نویسی و طراحی می‌کنند، دوره‌هاای آموزشی ارائه خواهد داد. اپل در نظر دارد تا افراد بیشتری را به اکونومی توسعه دهندگان خود اضافه کند و فعالیت این کمپانی در این منطقه گسترش پیدا خواهد کرد. این آکادمی پذیرای دانشجویان خانم این منطقه است و از سنین ۲۰ الی ۳۵ می‌توانند در این مرکز حضور پیدا کنند.

ملزومات فعالیت در آکادمی توسعه دهندگان اپل

آکادمی توسعه دهندگان زنان اپل

هر کدام از این دانشجویان باید پیش زمینه لازم در زمینه IT، مدیریت مالی، طراحی هنری، قانون و همچنین پزشکی را داشته باشند. اپل در نظر دارد که بیش از ۶۰۰ خانم را در سال در این مرکز آموزش دهد و دوره‌های ابتدایی مرکز هم ۳۰ روزه خواهد بود. بعد از این دوره، افراد حاضر می‌توانند در دوره اصلی برنامه‌نویسی ۱۰ ماهه شرکت کنند. معاون بازاریابی و آموزشی اپل در این رابطه می‌گوید: «ما در اپل در نظر داریم که ابزارها و منابع لازم را برای افراد حاضر در آکادمی حاضر کرده و بخش مهمی از اکونومی توسعه برنامه خودمان را تکمیل سازیم. به لطف قدرت تکنولوژی و نوآوری، ما مفتخر هستیم که زندگی حرفه‌ای جدیدی را برای این افراد فراهم کرده و فرصتی عالی به آن‌ها اختصاص دهیم».

این آکادمی در مرکز دانشگاه شاهزاده نوراله بنا نهاده شده است و آکادمی توافیق هم بخش دیگری از این مرکز خواهد بود. امنیتی سایبری فدرال عربستان و تیم برنامه نویسی این دانشگاه هم نقش بزرگی در این امر ایفا خواهند کرد. محمد النایل کارگردان اکادمی توسعه دهندگان اپل می‌گوید: «هدف ما فراهم کرده است یک مرکز حرفه‌ای و قدرتمند برای توسعه دهندگان iOS خانم است و دوست داریم که پشتیبانی لازم را از آن‌ها به عمل آورده و در عرصه انتقال دیجیتال تبدیل به یک قطب در پادشاهی عربستان شویم».

بیشتر بخوانید: فروشگاه اپل در ابوظبی با فضای دوبرابری بازسازی می‌شود

شما نیز می‌توانید نظرات خود را در این رابطه با ما به اشتراک گذارید. به نظر شما این آکادمی چه نقشی در پیشبرد تکنولوژی اپل خواهد داشت و چه برنامه‌های بزرگ دیگری در عربستان پیاده‌سازی خواهد شد؟ توسعه دهندگان منطقه چه نقشی می‌توانند در اکونومی برنامه‌های اپل داشته باشند؟ شما به عنوان یک توسعه دهنده نقش این آکادمی و دوره‌های آموزشی آن را تا چه حدی در مهارت این خانم‌ها موثر می‌دانید؟ آیا مراکز مشابهی دیگری هم می‌تواند در منطقه پیاده‌سازی شود؟ می‌توانید نظرات خود را در بخش کامنت‌ها برای ما بنویسید.

برای خرید اقساطی محصولات کمپانی اپل مانند آیفون ۱۳ پرو در مدل‌ها و رنگ‌های مختلف، می‌توانید به بازرگانی سیب مراجعه کرده و شرایط و مدارک لازم برای این منظور را مطالعه فرمایید. مشاورین این سایت هم در خدمت شما هستند تا خرید آسان و به‌صرفه محصولات اپل را به بهترین شیوه ممکن تجربه کنید.

webranko
تحریریه بازرگانی سیب

مشاهده سایر مطالب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *