تهران – خیابان جمهوری نرسیده به حافظ،جنب ساختمان معاونت درمان و بانک پاسارگاد، پاساژ حافظ پلاک ٢٠ فروشگاه بزرگ بازرگانی سیب ساعت کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 021-62999938
دوربین سلفی آیفون 14

دوربین سلفی آیفون 14 مجهز به فوکوس خودکار داخلی خواهد بود

طبق یک گزارش جدید، آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پرو در آینده ممکن است که از یک دوربین سلفی رده بالاتر با امکان فوکوس خودکار داخلی برخوردار باشند و این آیفون‌ها در کره جنوبی مونتاژ خواهد شد. ET News روز دوشنبه گزارش داد که اپل یکی از شرکای زنجیره تامین چینی خود را تعطیل کرده و شرکت کره‌ای LG Innotek برای تولید دوربین جلوی جدید انتخاب شده است. این کمپانی از همان زمان در حال تولید انبوه دوربین جدید آیفون بوده است. هزینه تنظیم دوربین جدید، سه برابر بیشتر از دوربین جلوی قبلی آیفون بوده است. بر اساس گزارش جدید، این تغییر نتیجه استفاده از دوربین بالارده و نگرانی‌های موجود پیرامون کیفیت تولید در تامین کننده چینی بوده است.

مشاهده بیشتر: قیمت آیفون 14 پرو مکس

ارتقا دوربین سلفی آیفون ۱۴

دوربین سلفی آیفون 14

اپل در ابتدا قصد داشت که از LG Innotek به عنوان تامین کننده مدل آیفون ۱۵ در سال ۲۰۲۳ استفاده کند. با این حال، طبق گزارش‌ها، این شرکت این برنامه‌ها را به سال ۲۰۲۲ منتقل کرده است. گزارش جدید شایعات سایر رسانه‌ها و تحلیل‌گران از جمله مینگ چی کو را تائید می‌کند. در ماه آوریل، کو گفته بود که آیفون ۱۴ احتمالا از دوربین جلو ارتقا یافته با فوکوس خودکار برای تماس‌های فیس تایم و سلفی‌های پیشرفته برخوردار خواهد بود. در کنار فوکوس خودکار، دوربین‌ها می‌توانند دیافراگم بازتری داشته باشند تا مدل‌های آیفون بتوانند حالت پرتره بهتری داشته باشند. ET News اشاره‌ای به این نکته نکرده است، اما کو می‌گوید که هر چهار مدل آیفون ۱۴ از دوربین جلو ارتقا یافته برخوردار خواهند بود.

بیشتر بخوانید: صفحه نمایش آیفون ۱۴ پرو از آیفون ۱۳ پرو بزرگ‌تر خواهد بود

برای خرید اقساطی محصولات کمپانی اپل مانند آیفون ۱۳ پرو در مدل‌ها و رنگ‌ های مختلف، می‌توانید به بازرگانی سیب مراجعه کرده و شرایط و مدارک لازم برای این منظور را مطالعه فرمایید. مشاورین این سایت هم در خدمت شما هستند تا خرید آسان و به‌صرفه محصولات اپل را به بهترین شیوه ممکن تجربه کنید.

webranko
تحریریه بازرگانی سیب

مشاهده سایر مطالب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *