تهران – خیابان جمهوری نرسیده به حافظ،جنب ساختمان معاونت درمان و بانک پاسارگاد، پاساژ حافظ پلاک ٢٠ فروشگاه بزرگ بازرگانی سیب ساعت کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 021-62999938
کمپانی EA

کمپانی EA به دنبال فروش خود به اپل است

گزارش جدیدی نشان می‌دهد که برایان رابرتز مدیرعامل Comcast در تلاش برای ادغام NBC با کمپانی ناشر بازی یعنی EA بوده است و اپل هم به عنوان یکی از رقبا مطرح می‌شود. گویا EA نیز به‌عنوان نهایی کردن انتقال و ادغام است. اپل سابقه‌ای طولانی در خرید دارد، تا حدی که برای تقویت کارکنان و پایگاه دانش خود و همچنین انتقال سریع به بازارهای جدید، کارهای زیادی در گذشته انجام داده است. در گزارشی که اخیرا منتشر شده است، ادعا می‌شود که بحث‌هایی در مورد خرید احتمالی الکترونیک آرتز توسط اپل وجود داشته است. منابع می‌گویند که برایان رابریز مدیرعامل کام‌کست، با اندرو ویلسون مدیرعامل EA برای ادغام احتمالی EA و NBCUniversal صحبت کرده است.

خریداری EA توسط اپل

کمپانی EA

منابع ادعا می‌کنند که ویلسون و EA طی چند سال گذشته با تعدادی از شرکت‌های خواستار خرید صحبت کرده‌اند و این گزینه‌ها شامل اپل، دیزنی و مایکروسافت بوده است. گفته می‌شود که EA هم مشتاق فروش است و با خرید متعدد در سال آغاز سال ۲۰۲۲، این ناشر بازی برای رسیدن به هدف خود جسارت بیشتری به خرج داده است. به‌طور مثال، می‌دانیم که سونی استودیو بانجی را با قیمت ۳.۶ میلیارد دلار تصاحب کرده و استودیو تیک تو هم زینگا استودیو توسعه مشهور بازی‌های موبایل را با قیمت ۱۲.۷ میلیارد دلار خریداری کرد. گل سرسبد ماجرا هم خرید ۶۸.۷ میلیارد دلاری مایکروسافت در زمینه خرید اکتیویژن بلیزارد بود. گویا در صورت خریداری EA توسط اپل، ویلسون اجازه باقی ماندن در نقش مدیر اجرایی ترکیب شرکت را خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اولین منطقه Apple Pickup در فروشگاه اپل استور ووهان چین افتتاح شد

برای خرید اقساطی محصولات کمپانی اپل مانند آیفون ۱۳ در مدل‌ها و رنگ‌ های مختلف، می‌توانید به بازرگانی سیب مراجعه کرده و شرایط و مدارک لازم برای این منظور را مطالعه فرمایید. مشاورین این سایت هم در خدمت شما هستند تا خرید آسان و به‌صرفه محصولات اپل را به بهترین شیوه ممکن تجربه کنید.

webranko
تحریریه بازرگانی سیب

مشاهده سایر مطالب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *