تهران – خیابان جمهوری نرسیده به حافظ،جنب ساختمان معاونت درمان و بانک پاسارگاد، پاساژ حافظ پلاک ٢٠ فروشگاه بزرگ بازرگانی سیب ساعت کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 021-62999938
رکود اقتصادی

سیلیکون ولی قدرتمندانه از رکود اقتصادی اخیر عبور می‌کند

اپل و سایر غول‌های فناوری بیش از ۲ تریلیون دلار از ارزش خود را در سال ۲۰۲۲ از دست داده‌اند. اما بازیگران بزرگ این صنعت در موقعیت خوبی قرار دارند و قوی‌تر از همیشه می‌توانند از رکود اقتصادی خارج شوند. نیویورک تایمز روز دوشنبه از ناهماهنگی و هراس در وال استریت و آرامش نسبی در میان غول‌های سیلیکون ولی مانند اپل، آمازون، مایکروسافت، آلفابت و متا صحبت می‌کرد. به عنوان مثال، تحلیل‌گران بازار انتظار دارند که همه این غول‌های فناوری استخدام در شرکت خود را افزایش داده و کسب و کارهای بیشتری را به دست آورند. این موضوع به آن‌ها کمک می‌کند که در سال‌های آینده قدرتمندتر ظاهر شوند. ریچارد کرامر از آرته ریسرچ می‌گوید که ذخایر نقدی شرکت‌ها به آن‌ها اجازه می‌دهد که باز هم سرمایه‌گذاری کنند.

اپل و خروج از رکود اقتصادی بزرگ

رکود اقتصادی

تیم کوک مدیرعامل اپل، مدت‌ها است که در بحبوحه رکود اقتصادی، طرفدار سرمایه‌گذاری در آینده بوده است. در طول این رکود بزرگ، اپل کارکنان خود را دو برابر کرده و به فروش سه برابری دست یافته است. همچنین، شرکت‌های تولیدی مانند P.A. Semi هم به توسعه اپل سیلیکون کمک کرده‌اند. اخیرا اپل پیشنهاد ۲۰۰ هزار دلاری پاداش به مهندسین خود را نیز آغاز کرده است و در تلاش برای افزایش حقوق کارکنان فروشگاه‌های خود است. اگرچه، این حرکت عمدتا بازار کار را سخت‌تر می‌کند، اما نشانه‌ای خوب برای قدرت خزانه‌ای اپل است. شما نیز می‌توانید نظرات خود را با ما به اشتراک گذارید.

بیشتر بخوانید: تراشه رقیب اپل سیلیکون تا اواخر ۲۰۲۳ عرضه می‌شوند

برای خرید اقساطی محصولات کمپانی اپل مانند آیفون ۱۳ پرو در مدل‌ها و رنگ‌ های مختلف، می‌توانید به بازرگانی سیب مراجعه کرده و شرایط و مدارک لازم برای این منظور را مطالعه فرمایید. مشاورین این سایت هم در خدمت شما هستند تا خرید آسان و به‌صرفه محصولات اپل را به بهترین شیوه ممکن تجربه کنید.

webranko
تحریریه بازرگانی سیب

مشاهده سایر مطالب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *