تهران – خیابان جمهوری نرسیده به حافظ،جنب ساختمان معاونت درمان و بانک پاسارگاد، پاساژ حافظ پلاک ٢٠ فروشگاه بزرگ بازرگانی سیب ساعت کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 021-62999938
مک بوک ایر با تراشه M2

مک بوک ایر با تراشه M2 در رویداد WWDC 2022 معرفی می‌شود

این احتمال وجود دارد که اپل یک مک بوک ایر به‌روزرسانی شده را در WWDC 2022 معرفی کند و قرار است که این دستگاه بخشی از راه‌اندازی نسل M2 اپل سیلیکون باشد. این شایعه وجود دارد که اپل به عرضه نسل بعدی تراشه‌های سیلیکونی خود نزدیک شده است و احتمالا رونمایی آن در WWDC 2022 خواهد بود. بر اساس گزارشی که مارک گورمن ارائه کرده است، اگر هر گونه احتمال معرفی یک سخت افزار در WWDC وجود داشته باشد، مربوط به مک است. همچنین گفته میی‌شود که اپل قصد دارد مک بوک ایر بعدی را با تراشه‌های M2 در این کنفرانس معرفی کند. اپل پیش‌تر برای معرفی آن برنامه‌ریزی کرده بود، اما بحران زنجیره تامین ناشی از قرنطینه‌های کرونا در چین این برنامه را بهم زد.

مک بوک ایر جدید با تراشه M2

مک بوک ایر با تراشه M2

با این حال، گورمن می‌؛وید که توسعه دهندگان فهمیده‌اند که کارمندان اپل از نسل جدید مک بوک ایر با برنامه‌های مخصوص آن استفاده می‌کنند و احتمالا آمادگی برای تست پیش از معرفی انجام شده است. ایده اپل برای معرفی مک بوک ایر به‌روزرسانی شده چندین بار مطرح شده است و به عنوان یکی از اولین محصولات M1، به نظر می‌رسد که یکی از بزرگ‌ترین نامزدها برای دریافت این به‌روزرسانی‌ خواهد بود. شایعات این ایده را هم مطرح می‌کنند که مک بوک ایر می‌تواند ظاهری تازه سازی شده داشته باشد و کاملا نزدیک به مک بوک پرو ۱۴ اینچی عمل می‌کند. این دستگاه احتمالا شامل یک صفحه نمایش با ناچ، دوربین 1080p، گزینه‌های رنگی متعدد و تغییرات در بدنه باشد و المان مخروطی شکل حذف می‌شود.

بیشتر بخوانید: به روزرسانی مک بوک ایر احتمالا در WWDC 2022 عرضه می‌شود

برای خرید اقساطی محصولات کمپانی اپل مانند آیفون ۱۳ در مدل‌ها و رنگ‌ های مختلف، می‌توانید به بازرگانی سیب مراجعه کرده و شرایط و مدارک لازم برای این منظور را مطالعه فرمایید. مشاورین این سایت هم در خدمت شما هستند تا خرید آسان و به‌صرفه محصولات اپل را به بهترین شیوه ممکن تجربه کنید.

webranko
تحریریه بازرگانی سیب

مشاهده سایر مطالب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *