تهران – خیابان جمهوری نرسیده به حافظ،جنب ساختمان معاونت درمان و بانک پاسارگاد، پاساژ حافظ پلاک ٢٠ فروشگاه بزرگ بازرگانی سیب ساعت کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 021-62999938
کارت معاملاتی AR

اپل بسته های بوستر کارت معاملاتی AR را در صفحه WWDC قرار داده است

مجموعه‌ای تعاملی از کارت‌های AR را می‌توانید در صفحه وب رویداد WWDC اپل در نمونه دیگری از قالب‌های AR مبتنی بر وب پیدا کنید. اپل همواره به این معروف بوده است که المان‌های عجیب و غریب AR را در صفحه وب دعوت به رویداد خود به‌صورت پنهانی قرار می‌دهد. اما این اولین باری است که این المان‌ها کاملا تعاملی قرار گرفته‌اند. برای شروع تجربه واقعیت افزوده، می‌توانید روی کاراکتر های میموجی که در اطراف لپ تاپ در دستگاه آیفون و آیپد جمع شده‌اند، کلیک کنید. این بسته به شما ارائه می‌شود و نشانه‌ای از WWDC 2022 اپل را با خود به همراه دارد. با کلیک روی آن می‌توانید سه کارت را دریافت کنید.

کارت‌های تعاملی جدید صفحه اصلی WWDC 2022

کارت معاملاتی AR

هر کدام از کارت‌ها دارای یکی از کاراکترهای میموجی به‌صورت متفاوت هستند که در جلو قرار گرفته و یک شبح هم در پشت قرار گرفته است. با کلیک روی هر کارت، یک کارت نمایش داده می‌شود تا از هر زاویه‌ای قابل مشاهده باشد. نمونه‌های قبلی دعوت نامه‌های AR اپل شامل یک تونل سرعت چرخشی بودند که می‌توانستید درونش حرکت کرده و یک لوگوی سوراخ‌دار اپل با یک دره کوه کامل پنهان در داخل را تماشا کنید. اپل معمولا نکاتی را در دعوت نامه‌ها قرار نمی‌دهد، اما کاربران خودشان شروع به حدس زدن می‌کنند. رویداد WWDC از ۶ ژوئن شروع می‌شود و به‌صورت زنده می‌توانید ان را از یوتیوب، اپلیکیشن Apple TV و وب سایت اپل تماشا کنید. انتظار داریم که اپل در این رویداد از سیستم عامل‌های جدید خود رونمایی کند.

بیشتر بخوانید: احتمالا هدست AR اپل در WWDC 2022 معرفی نخواهد شد

برای خرید اقساطی محصولات کمپانی اپل مانند آیفون ۱۳ پرو مکس در مدل‌ها و رنگ‌ های مختلف، می‌توانید به بازرگانی سیب مراجعه کرده و شرایط و مدارک لازم برای این منظور را مطالعه فرمایید. مشاورین این سایت هم در خدمت شما هستند تا خرید آسان و به‌صرفه محصولات اپل را به بهترین شیوه ممکن تجربه کنید.

webranko
تحریریه بازرگانی سیب

مشاهده سایر مطالب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *