تهران – خیابان جمهوری نرسیده به حافظ،جنب ساختمان معاونت درمان و بانک پاسارگاد، پاساژ حافظ پلاک ٢٠ فروشگاه بزرگ بازرگانی سیب ساعت کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 021-62999938
لیست پخش Apple Music

اپل نباید در لیست پخش Apple Music تبلیغات پخش کند

کاربرانی که اپل موزیک استفاده می‌کنند، یقینا با تبلیغات در بخش پلی لیست برنامه آن هم در نسخه پولی آن روبرو هستند که مطلقا نباید وجود داشته باشد. جیم دالرپیل خبرنگار بازنشسته اپل، روز سه شنبه در توییتی از وجود تبلیغات در بخش پلی لیست برنامه اپل موزیک ابراز نارضایتی کرد و اعلام کرد که علیرغم ادعای بدون تبلیغ بودن این بخش، همچنان اقدام به پخش آگهی می‌کند. به نظر می‌رسد که این تبلیغات در حوزه نمایش‌های Apple One هستند و با این حال، در خود برنامه‌های بیتز یا Apple One دیده نمی‌شوند. هنوز هم تبلیغاتی در فهرست‌های پخش به‌صورت خودکار پخش می‌شود و مهم نیست که چه ژانری از آهنگ را در این برنامه پخش می‌کنید.

تبلیغات در پلی لیست اپل موزیک

لیست پخش Apple Music

ظاهرا این تبلیغات در برخی از زمان‌ها رخ داده و مربوط به همه کاربران نیست. طرح‌های ارزان‌تر ۴.۹۹ دلاری بیشتر دچار چنین مشکلی هستند. کاربرانی که یک کانال را اداره می‌کنند، به هر دلیلی نیاز به استراحت دارند. اپل در یکی از ادعاهای خود مطرح کرده بود که برای پر کردن این زمان استراحت، گاهی اوقات این تبلیغات در سطوح بالاتر طرح‌های اپل موزیک هم نمایش داده می‌شود. تبلیغات باید در جریان الگوریتمی تولید شده، قابل رد کردن باشند. اما همچنان همان آزاردهندگی را دارند و شنوندگانی که برای گوش دادن آهنگ از این سرویس پول پرداخت کرده‌اند، اصلا دوست ندارند که چنین تبلیغاتی را مشاهده کنند. شما نیز می‌توانید نظرات خود را با ما به اشتراک گذارید.

بیشتر بخوانید: یک نمایش از BTS از اپل موزیک پخش می‌شود

برای خرید اقساطی محصولات کمپانی اپل مانند آیفون ۱۳ در مدل‌ها و رنگ‌ های مختلف، می‌توانید به بازرگانی سیب مراجعه کرده و شرایط و مدارک لازم برای این منظور را مطالعه فرمایید. مشاورین این سایت هم در خدمت شما هستند تا خرید آسان و به‌صرفه محصولات اپل را به بهترین شیوه ممکن تجربه کنید.

webranko
تحریریه بازرگانی سیب

مشاهده سایر مطالب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *