تهران – خیابان جمهوری نرسیده به حافظ،جنب ساختمان معاونت درمان و بانک پاسارگاد، پاساژ حافظ پلاک ٢٠ فروشگاه بزرگ بازرگانی سیب ساعت کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 021-62999938
مدل های آیفون 14

همه مدل های آیفون 14 حافظه رم ۶ گیگابایتی خواهند داشت

گزارش جدیدی از TrendForce می‌گوید که مدل‌های آیفون ۱۴ پرو به یک نوع رم سریع‌تر و کارآمدتر به‌نام LPDDR5 ارتقا خواهند یافت. این در حالی است که انتظار می‌رود مدل‌های استاندارد آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ مکس هم LPDDR4X استفاده کنند. این گزارش با اطلاعات گزارش شده توسط مینگ چی کو تحلیل‌گر اپل مطابقت دارد. او ادعا می‌کند که هر چهار مدل آیفون ۱۴ به ۶ گیگابایت حافظه رم مجهز خواهد شد و مدل‌های آیفون ۱۴ پرو هم قرار است به LPDDR5 ارتقا پیدا کنند. در این گزارش آمده است که مدل‌های آیفون ۱۴ پرو ممکن است با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت شروع شوند. این در مقایسه با آیفون ۱۳ پرو که با ۱۲۸ گیگابایت شروع می‌شد، متفاوت‌تر است.

تغییرات مورد انتظار آیفون ۱۴

مدل های آیفون 14

همان‌طور که شایع شده بود، دو ویژگی اصلی مورد انتظار در نسخه‌های پرو آیفون ۱۴ وجود خواهد داشت و هم لنز دوربین ۴۸ مگاپیکسلی ارتقا یافته و تراشه A16 است. انتظار داریم که مدل‌های استاندارد آیفون ۱۴ همچنان از تراشه A15 استفاده کنند. شایعه دیگری هم وجود داشته است که گویا آیفون ۱۴ مینی امسال عرضه نخواهد شد و در عوض اپل در حال برنامه‌ریزی برای عرضه مدل‌های ۶.۱ اینچی آیفون ۱۴ و آیففون ۱۴ پرو در کنار مدل‌های ۶.۷ اینچی آیفون ۱۴ مکس و آیفون ۱۴ پرو مکس است. این دستگاه‌ها احتمالا در رویداد ماه سپتامبر این کمپانی معرفی خواهند شد و هر گونه اختلال در زنجیره تامین اپل هم نباید صورت دهد تا اپل طبق برنامه‌ریزی جلو برود.

بیشتر بخوانید: پشتیبانی از صفحه نمایش همیشه روشن برای آیفون ۱۴ پرو به iOS 16 اضافه شده است

برای خرید اقساطی محصولات کمپانی اپل مانند آیفون ۱۳ پرو مکس در مدل‌ها و رنگ‌ های مختلف، می‌توانید به بازرگانی سیب مراجعه کرده و شرایط و مدارک لازم برای این منظور را مطالعه فرمایید. مشاورین این سایت هم در خدمت شما هستند تا خرید آسان و به‌صرفه محصولات اپل را به بهترین شیوه ممکن تجربه کنید.

webranko
تحریریه بازرگانی سیب

مشاهده سایر مطالب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *