تهران – خیابان جمهوری نرسیده به حافظ،جنب ساختمان معاونت درمان و بانک پاسارگاد، پاساژ حافظ پلاک ٢٠ فروشگاه بزرگ بازرگانی سیب ساعت کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 021-62999938
اپل آیپد

اپل آیپد را بیش از پیش به لپ تاپ شبیه می‌کند

به گفته افراد آگاه، شرکت اپل هفته آینده در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان خود، تغییرات قابل توجهی را در سیستم عامل آیپد خود ارائه خواهد کرد که بخشی از تلاش این شرکت برای سوق دادن این دستگاه به سمت یک لپ تاپ است. گفتنی است که به‌روزرسانی بزرگ نرم‌افزاری iPadOS 16 دارای یک رابط چند وظیفه‌ای باز طراحی شده خواهد بود که دیدن برنامه‌ها و جا به جایی بین تسک‌های مختلف را آسان‌تر می‌کند. همچنین، کاربران این امکان را خواهند داشت که اندازه پنجره‌های برنامه را تغییر دهند و راه‌های جدیدی هم برای کاربران وجود خواهد داشت که بتوانند چندین برنامه را همزمان مدیریت کنند.

سرنوشت آیپد اپل

اپل آیپد

آیپد تقریبا ۹ درصد از فروش سالانه اپل را به خود اختصاص می‌دهد و این درصد در سال‌های اخیر افزایش یافته است. اما کاربران حرفه‌ای این دستگاه اکنون به دنبال رابط کاربری هستند که بیشتر شبیه به یک لپ تاپ است. سخت افزار آیپد اکنون شامل همان تراشه‌های M1 از برخی لپ تاپ‌های اپل است و به‌طور فزاینده‌ای هم قدرتمندتر شده است و از برخی از جهات نرم‌افزار نمی‌تواند برخی از تسک‌ها را پشتیبانی کند. رابط کاربری جدید آیپد یکی از بزرگ‌ترین ارتقاهای اعلام شده در کنفرانس خواهد بود که شامل به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای آیفون، مک و اپل واچ در کنار اپل تی وی است. این غول فناوری هر سال این کنفرانس را برگزار می‌کند تا بتواند ویژگی‌های جدید و پیشرفت‌های دستگاه را به نمایش گذارد.

بیشتر بخوانید: اپل برای غلبه بر مشکلات عرضه تولید آیپد را به ویتنام منتقل می‌کند

برای خرید اقساطی محصولات کمپانی اپل مانند آیفون ۱۳ در مدل‌ها و رنگ‌ های مختلف، می‌توانید به بازرگانی سیب مراجعه کرده و شرایط و مدارک لازم برای این منظور را مطالعه فرمایید. مشاورین این سایت هم در خدمت شما هستند تا خرید آسان و به‌صرفه محصولات اپل را به بهترین شیوه ممکن تجربه کنید.

webranko
تحریریه بازرگانی سیب

مشاهده سایر مطالب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *