تهران – خیابان جمهوری نرسیده به حافظ،جنب ساختمان معاونت درمان و بانک پاسارگاد، پاساژ حافظ پلاک ٢٠ فروشگاه بزرگ بازرگانی سیب ساعت کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 021-62999938
عرضه هدست AR اپل

عرضه هدست AR اپل به نیمه دوم سال ۲۰۲۳ منتقل شد

مینگ چی کو تحلیل‌گر اپل پیش بینی می‌کند که هدست AR مورد انتظار اپل به‌دلیل تاثیرات قرنطینه‌های کرونا در چین که روی جدول زمانی اعمال کرده است، دیرتر عرضه خواهد شد. مینگ چی کو پس از اینکه هدست واقعیت مجازی اپل در مراسم WWDC 2022 رونمایی نشد، در توییتی اظهار داشت که جدول زمانی منتهی به عرضه این محصول با تاخیر مواجه شده است. او ادامه داد که برنامه‌ریزی فرضی وی برای عرضه اول هدست AR اپل، به این شکل است:

جدول زمانی عرضه هدست AR اپل به عقیده مینگ چی کو

عرضه هدست AR اپل

  • اعتبارسنجی و آزمایش مهندسی – آغاز از سه ماه سوم سال ۲۰۲۲
  • برگزاری رویداد اپل – ژانویه ۲۰۲۳
  • ارائه جعبه ابزار SDK به توسعه دهنده – تا پایان فوریه ۲۰۲۳
  • فروش دستگاه – تا پیش از WWDC 2023

جدول زمانی ارائه شده توسط مینگ چی کو با انتظارات اخیر مبنی بر عرضه هدست در سال ۲۰۲۳ مطابقت دارد. از زمانی که در ماه مارس ۲۰۲۲، توئیت‌هایی درباره روند کارهای اپل منتشر شد، مینگ چی کو به‌طور مداوم حدس و گمان‌هایی درباره زنجیره تامین اپل منتشر کرده و تحلیل‌های خود را ارائه می‌کرد. به نظر می‌رسد که این جدول زمانی ارائه شده هم بر حسب تجربیات وی از گذشته بوده است و می‌تواند بیشتر به حقیقت نزدیک باشد. شما نیز می‌توانید نظرات خود را در این رابطه با ما به اشتراک گذارید. به نظرتان سرنوشت هدست AR اپل بالاخره چه خواهد شد؟ آیا پیش بینی تحلیل‌گران می‌تواند درست باشد؟

بیشتر بخوانید: احتمالا هدست AR اپل در WWDC 2022 معرفی نخواهد شد

برای خرید اقساطی محصولات کمپانی اپل مانند آیفون ۱۳ پرو در مدل‌ها و رنگ‌ های مختلف، می‌توانید به بازرگانی سیب مراجعه کرده و شرایط و مدارک لازم برای این منظور را مطالعه فرمایید. مشاورین این سایت هم در خدمت شما هستند تا خرید آسان و به‌صرفه محصولات اپل را به بهترین شیوه ممکن تجربه کنید.

webranko
تحریریه بازرگانی سیب

مشاهده سایر مطالب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *