تهران – خیابان جمهوری نرسیده به حافظ،جنب ساختمان معاونت درمان و بانک پاسارگاد، پاساژ حافظ پلاک ٢٠ فروشگاه بزرگ بازرگانی سیب ساعت کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 021-62999938
آیپد پرو 14.1 اینچی

اپل آیپد پرو 14.1 اینچی مجهز به تراشه M2 را توسعه می‌دهد

به گفته یک تحلیل‌گر صفحه نمایش، این احتمال وجود دارد که اپل به‌دنبال توسعه یک مدل بزرگ‌تر آیپد پرو با صفحه نمایش ۱۴.۱ اینچی مینی LED و تراشه M2 برای عرضه احتمالی در اوایل سال ۲۰۲۳ باشد. راس یانگ از مشاورین زنجیره تامین نمایشگر، می‌گوید که منابع زنجیره تامین به وی تاکید کرده‌اند که یک آیپد پرو ۱۴.۱ اینچی در حال توسعه است. او افزود که این مدل دارای هر دو قابلیت پروموشن و Face ID در کنار نور پس زمینه مینی LED خواهد بود. در مورد زمان عرضه، یانگ گفت که نمی‌تواند تایید کند که این دستگاه ممکن است چه زمانی روانه بازار شود. با این حال، او می‌گوید که عرضه در اوایل سال سال ۲۰۲۳ محتمل‌تر است.

احتمال عرضه یک آیپد جدید

آیپد پرو 14.1 اینچی

به نظر می‌رسد که تایید تحلیل‌گر صفحه نمایش در پاسخ به نکته‌ای فاش شده از Majin Bu بوده است. به گفته ماجین، اپل در حال توسعه یک آیپد پرو ۱۴.۱ اینچی با تراشه M2 و حافظه رم ۱۶ گیگابایتی پایه است. وی افزود که این دستگاه در کنار آیپد پرو ۱۱ اینچی و آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی با حاشیه‌های کاهش یافته عرضه خواهد شد. این دو شایعه برای اولین‌بار است که اطلاعات مربوط به اندازه صفحه نمایش ۱۴ اینچی را ارائه می‌کند. با این حال، در ژوئن ۲۰۲۱، بلومبرگ گزارش داده بود که اپل در حال بررسی مدل‌های آیپد پرو با نمایشگر بزرگ‌تر است. یانگ سابقه بسیار خوبی در گزارش دقیق اطلاعات اپل مربوط به نمایشگر دارد. سابقه ماجین بسیار بیشتر است، اما به نظر می‌رسد که افشا کننده اطلاعات دقیقی از Stage Manager اپل قبل از WWDC 2022 منتشر کرده بود.

بیشتر بخوانید: اپل به‌دنبال ساخت صفحه کلید شبیه سرفیس برای آیپد پرو بود

برای خرید اقساطی محصولات کمپانی اپل مانند آیفون ۱۳ پرو مکس در مدل‌ها و رنگ‌ های مختلف، می‌توانید به بازرگانی سیب مراجعه کرده و شرایط و مدارک لازم برای این منظور را مطالعه فرمایید. مشاورین این سایت هم در خدمت شما هستند تا خرید آسان و به‌صرفه محصولات اپل را به بهترین شیوه ممکن تجربه کنید.

webranko
تحریریه بازرگانی سیب

مشاهده سایر مطالب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *