تهران – خیابان جمهوری نرسیده به حافظ،جنب ساختمان معاونت درمان و بانک پاسارگاد، پاساژ حافظ پلاک ٢٠ فروشگاه بزرگ بازرگانی سیب ساعت کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 021-62999938
قسمت اول سریال Pachinko اپل

فیلنامه قسمت اول سریال Pachinko اپل به جزئیات بالای آن اشاره دارد

فیلمنامه اپیزود آزمایشی برنامه تلویزیونی «پاچینکو» Apple TV+ منتشر شده است که نوشته پشت این درام هیجان انگیز را بیشتر برای‌مان مشخص می‌کند. Apple TV+ این مجموعه را در ۲۵ مارس به نمایش گذاشته بود که اقتباسی از پر فروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز به همین نام بود. این سریال از قبل از فصل دوم هم تمدید شده است و در این نوشته جدید۷ توجه شما به آن‌چیزی که در فصل اول رخ می‌دهد، جلب خواهد شد. فیلمنامه کامل قسمت اول سریال پاچینکو که به‌عنوان بخشی از سریال It Starts On The Page از ددلاین منتشر شد، ارائه شده است. فیلمنامه توسط سو هیو مجری و تهیه کننده اجرای نوشته شده است و به‌عنوان فصل اول از آن استفاده می‌شود.

جزئیاتی از فیلمنامه منتشر شده

قسمت اول سریال Pachinko اپل

این اپیزود به جزئیات تلاش‌های شخصیت سولومون برای کسب ترفیع در شهر نیویورک در سال ۱۹۸۹ اشاره دارد. بخشی از این فیلمنامه شامل فهرست‌های گسترده از شخصیت‌ها و مجموعه‌ها است و همراه با یادداشت‌های گسترده درباره آن‌چه که در کنار کلمات و اکت‌ها آمده است، ارائه می‌شود. یادداشت‌ها مفصل هستند و جاه طلبی‌های جسورانه فصل اول سریال نمایش داده می‌شود. به همین ترتیب، در انتهای فیلمنامه هم توضیحات عناوین پایانی ظاهر می‌شود که می‌خوانیم: «موسیقی کی پاپ عفونی بر نامه همه کسانی که برای اجرای این سریال تلاش خستگی ناپذیر داشته‌اند، موج می‌زند».

بیشتر بخوانید: اپل تریلر سریال Pachinko را منتشر کرد

شما نیز می‌توانید نظرات خود را در مورد این سریال با ما در میان گذارید. آیا برای تماشای آن هیجان زده هستید؟

برای خرید اقساطی محصولات کمپانی اپل مانند آیفون ۱۳ در مدل‌ها و رنگ‌ های مختلف، می‌توانید به بازرگانی سیب مراجعه کرده و شرایط و مدارک لازم برای این منظور را مطالعه فرمایید. مشاورین این سایت هم در خدمت شما هستند تا خرید آسان و به‌صرفه محصولات اپل را به بهترین شیوه ممکن تجربه کنید.

webranko
تحریریه بازرگانی سیب

مشاهده سایر مطالب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *