تهران – خیابان جمهوری نرسیده به حافظ،جنب ساختمان معاونت درمان و بانک پاسارگاد، پاساژ حافظ پلاک ٢٠ فروشگاه بزرگ بازرگانی سیب ساعت کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 021-62999938
اولین فصل سریال For All Mankind

اولین فصل سریال For All Mankind را برای مدت محدود رایگان تماشا کنید

برای مدت زمان محدود، فصل اول درام فضایی For All Mankind شبکه Apple TV+ برای افرادی که مشترک سرویس پخش اپل نیستند، رایگان شده است. از این پس همه می‌توانند از طریق برنامه اپل تی وی به‌صورت رایگان به فصل اول برنامه دسترسی داشته باشند. بینندگان می‌توانند بدون پرداخت هزینه ماهیانه و بدون نیاز به دریافت اکانت آزمایشی، این برنامه را تماشا کنند. دسترسی به‌صورت محدود فراهم شده است، اما زمانی برای خروج از این طرح هم عنوان نشده است و همچنان بینندگان می‌توانند از این طرح استفاده کنند. فصل اول این سریال برنده جایزه شده بود.

داستان سریال

اولین فصل سریال For All Mankind

این سریال به داستان اتحاد جماهیر شوروی می‌پردازد که اولین انسان را به جای ایالات متحده روی ماه قرار می‌دهد. این رویداد ایالات متحده را وادار می‌کند تا به این مسابقه فضایی وارد شود. تا فصل سوم این سریال، داستان به تلاش‌ها برای استعمار مریخ رسیده است. فصل سوم این سریال در تاریخ ۱۰ ژوئن پخش شد و اپل قصد دارد که با ارائه پیشنهاد تماشای رایگان فصل اول آن، بینندگان بیشتری را به ثبت نام در سرویس استریم خود ترغیب کند. اپل تی وی پلاس با قیمت ۴.۹۹ دلار در ماه در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد و می‌توانید از طریق بخش از قرارداد Apple One هم به سراغش بروید. یک دوره آزمایشی ۷ روزه هم در دسترس شما قرار دارد و اگرچه، در صورت خرید دستگاه‌های خاص اپل، ۳ ماه اشتراک رایگان هم دریافت خواهید کرد.

بیشتر بخوانید: اپل تریلر فصل سوم سریال For All Mankind را منتشر کرد

برای خرید اقساطی محصولات کمپانی اپل مانند آیفون ۱۳ پرو در مدل‌ها و رنگ‌ های مختلف، می‌توانید به بازرگانی سیب مراجعه کرده و شرایط و مدارک لازم برای این منظور را مطالعه فرمایید. مشاورین این سایت هم در خدمت شما هستند تا خرید آسان و به‌صرفه محصولات اپل را به بهترین شیوه ممکن تجربه کنید.

webranko
تحریریه بازرگانی سیب

مشاهده سایر مطالب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *