تهران – خیابان جمهوری نرسیده به حافظ،جنب ساختمان معاونت درمان و بانک پاسارگاد، پاساژ حافظ پلاک ٢٠ فروشگاه بزرگ بازرگانی سیب ساعت کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 021-62999938
ویژگی های سلامت watchOS 9

جزئیات جدید ویژگی های سلامت watchOS 9 اعلام شد

سه نفر از مدیران اپل جزئیات بیشتری در مورد ویژگی‌های جدید سلامت و تناسب اندام watchOS 9 را ارائه کرده‌اند و شاهد جاه طلبی‌های گسترده‌تر اپل در این سیستم‌عامل هستیم. دکتر سامبول دسای معاون بهداشت اپل، جی بلنک معاون فناوری‌های تناسب اندام اپل و جف ویلیامز رئیس بخش عملیاتی این شرکت، اخیرا با یک خبرگزاری در مورد ویژگی‌های جدید سلامت این شرکت در watchOS 9 به گفته نشسته‌اند. گویا در ابتدا تیم‌های اپل هرگز به دنبال ورود به بخش تجارت در بهداشت نبودند. با این حال، با اضافه شدن ویژگی‌های اپل واچ، تمرکز این شرکت روی بخش سلامت شروع به شکل گیری کرد.

تفکر روی قابلیت‌های جدید

ویژگی های سلامت watchOS 9

ویلیامز می‌گوید: «از زمانی که ما روی ساعت کار می‌کردیم، این قضیه شروع شد. از آن‌جایی که ساعت یک وسیله شخصی است و شما آن را روی مچ دست خود می‌بندید، ما فکر کردیم که فرصت بزرگی فراهم شده است که بتوانیم اطلاعاتی در مورد سلامتی افراد ارائه کنیم. هر چه بیشتر هم شروع دنبال کردن این قضیه کردیم، تصمیم گرفتیم که از این فرصت استفاده کرده و مسئولیت انجام کارهای بیشتر در حوزه سلامت را نیز قبول کنیم». اصول کلیدی سازنده آیفون در علم و حفظ حریم خصوصی خلاصه شده بود. ویژگی‌های جدید مانند تاریخچه AFib به این سیستم عامل جدید اضافه شده و به کاربران این اجازه را می‌دهد که علائم فیبریلاسیون دهلیزی را در یک دوره زمانی مشخص ردیابی کنند. سایر ویژگی‌ها شامل ردیابی خواب است که به کاربران اجازه می‌دهد تا مراحل خاصی از خواب مانند REM، خواب مرکزی یا خواب عمیق را اندازه‌گیری کنند.

بیشتر بخوانید: سیستم عامل watchOS 9 همراه با واچ فیس‌های جدید معرفی شد

برای خرید اقساطی محصولات کمپانی اپل مانند آیفون ۱۳ پرو مکس در مدل‌ها و رنگ‌ های مختلف، می‌توانید به بازرگانی سیب مراجعه کرده و شرایط و مدارک لازم برای این منظور را مطالعه فرمایید. مشاورین این سایت هم در خدمت شما هستند تا خرید آسان و به‌صرفه محصولات اپل را به بهترین شیوه ممکن تجربه کنید.

webranko
تحریریه بازرگانی سیب

مشاهده سایر مطالب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *