تهران – خیابان جمهوری نرسیده به حافظ،جنب ساختمان معاونت درمان و بانک پاسارگاد، پاساژ حافظ پلاک ٢٠ فروشگاه بزرگ بازرگانی سیب ساعت کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 021-62999938
تریلر مجموعه Duck & Goose

اپل اولین تریلر مجموعه Duck & Goose را منتشر کرد

اپل تریلر جدیدی از سریال مخصوص کودکان به‌عنام Duck & Goose را منتشر کرده است. این سریال بر اساس کتاب‌هایی با همین نام نوشته تاد هیلز ساخته می‌شود. این شرکت با انتشار این تریلر، رسما اولین برنامه تابستانی مخصوص محتوای خانگی را در شبکه Apple TV+ معرفی می‌کند. این سریال قرار است که از هشتم جولای پخش شود و سریال‌ها و برنامه‌های دیگری هم در همین راستا تا پایان تابستان معرفی خواهند شد. اپل در توضیح این تریلر می‌گوید: «بر اساس مجموعه کتاب‌های کودکانه تاد هیلز که برنده جوایز متعددی شده است، سری Duck & Goose نمی‌توانست متفاوت‌تر از این ظاهر شود».

زمان پخش مجموعه

تریلر مجموعه Duck & Goose

اپل اعتقاد دارد که سازندگان به بهترین شکل ممکن، بهترین‌ها را در کنار هم قرار داده‌اند. هیلز به‌عنوان نویسنده و تصویرگر در مجموعه حضور دارد. کتاب‌های محبوب کودکان و نوجوانان وی اکنون در فهرست پر فروش‌ترین‌های نیویورک تایمز هم قرار دارد. مجموعه اردک و غاز قرار است که از روز جمعه ۸ جولای در Apple TV+ پخش شود. این تریلر را می‌توانید از وب سایت اپل تماشا کنید.

بیشتر بخوانید: اپل مجموعه کامل برنامه های کودکان و خانواده را در تابستان پخش می‌کند

یک هفته بعد از پخش مجموعه Duck & Goose هم قرار است که اپل «امبر براون» را با بازی کارسین رز و سارا درو پخش کند. این سریال هم بر اساس کتاب‌های پائولا دانزیگر ساخته شده است. بعد هم اپل برنامه‌های مربوط به Winn را با Surfside Girls خواهد داشت که مجموعه‌ای بر اساس رمان‌های گرافیکی IDW نوشته کیم دوینل و همچنین Life By Ella است.

برای خرید اقساطی محصولات کمپانی اپل مانند آیفون ۱۳ در مدل‌ها و رنگ‌ های مختلف، می‌توانید به بازرگانی سیب مراجعه کرده و شرایط و مدارک لازم برای این منظور را مطالعه فرمایید. مشاورین این سایت هم در خدمت شما هستند تا خرید آسان و به‌صرفه محصولات اپل را به بهترین شیوه ممکن تجربه کنید.

webranko
تحریریه بازرگانی سیب

مشاهده سایر مطالب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *