تهران – خیابان جمهوری نرسیده به حافظ،جنب ساختمان معاونت درمان و بانک پاسارگاد، پاساژ حافظ پلاک ٢٠ فروشگاه بزرگ بازرگانی سیب ساعت کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 021-62999938
سیستم عامل ChromeOS Flex

سیستم عامل ChromeOS Flex در دسترس مک و رایانه های شخصی قدیمی قرار گرفت

سیستم‌عامل ChromeOS Flex گوگل به‌عنوان یک گزینه سازمانی برای جایگزینی سیستم‌ عامل‌ها در مک‌ها و رایانه‌های شخصی قدیمی عرضه می‌شود و کاربران می‌توانند سخت افزار قدیمی خود را به کروم بوک تبدیل کنند. با بالا رفتن سن کامپیوترها، مشکلات زیادی ممکن است که ایجاد شده و روی عملکرد و ثبات آن‌ها تاثیر گذارد. این روند معمولا منجر به این می‌شود که کسب و کارها به جای مواجهه با عملکرد ضعیف، کامپیوتر خود را به‌صورت کامل جایگزین کنند. گوگل با این سیستم عامل امیدوار است که به کسب و کارها کمک کند تا رایانه‌های قدیمی برای مدت طولانی‌تری بتوانند استفاده شوند.

سیستم عامل کم حجم کامپیوترهای قدیمی

سیستم عامل ChromeOS Flex

سیستم عامل کم حجم به گونه‌ای طراحی شده است که روی سخت افزارهای قدیمی به خوبی کار کنند تا عمر محصول افزایش یافته و ضایعات الکترونیکی کاهش پیدا کند. سیستم عامل‌ها را می‌توان به سرعت از طریق یک USB یا اتصال شبکه نصب کرد. سیستم‌های دارای کروم او اس فلکس را می‌توان از طریق ارتقای Chrome Enterprise با استفاده از کنسول مدیریت گوگل هم کنترل کرد. گوگل تاکنون ۲۹۵ دستگاه را برای عرضه کروم او اس فلکس تایید کرده است. با این حال، می‌توان آن را روی سخت افزارهای دیگر هم نصب کرد، اما سخت افزارهای غیر مجاز ممکن است که با مشکلات عملکردی روبرو شوند. در عکس بالا هم می‌توانید مک‌های پشتیبانی شده برای این سیستم عامل را مشاهده کنید. شما نیز می‌توانید نظرات خود را با ما در میان گذارید.

بیشتر بخوانید: نسخه macOS مرورگر گوگل کروم به‌روزرسانی جدیدی دریافت می‌کند

برای خرید اقساطی محصولات کمپانی اپل مانند آیفون ۱۳ پرو در مدل‌ها و رنگ‌ های مختلف، می‌توانید به بازرگانی سیب مراجعه کرده و شرایط و مدارک لازم برای این منظور را مطالعه فرمایید. مشاورین این سایت هم در خدمت شما هستند تا خرید آسان و به‌صرفه محصولات اپل را به بهترین شیوه ممکن تجربه کنید.

webranko
تحریریه بازرگانی سیب

مشاهده سایر مطالب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *