تهران – خیابان جمهوری نرسیده به حافظ،جنب ساختمان معاونت درمان و بانک پاسارگاد، پاساژ حافظ پلاک ٢٠ فروشگاه بزرگ بازرگانی سیب ساعت کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 021-62999938
شرکت Luxshare

مقامات تایوان شرکت Luxshare را به جاسوسی شرکتی متهم کردند

بازرسان در تایوان ادعا می‌کنند که Luxshare یکی از تولید کنندگان بزرگ اپل، کارکنان دیگر را از رقبا دور کرده و اسرار شرکتی را به سرقت برده است. Luxshare در تاسیسات جدید مونتاژ آیفون و کارخانه‌های تولید پوشیدنی‌ها و ماشین‌های الکتریکی سرمایه‌گذاری کرده است. حال به نظر می‌رسد که این شرکت به شکار غیر منصفانه کارکنان شرکت‌های دیگر و سرقت اسرار تجاری هم متهم شده است. به گزارش رویترز، دادستان‌های تایوان ۱۴ نفر را در Luxshare متهم کرده‌اند. مشخص نیست که چه کسانی متهم شده‌اند یا اینکه همه اتهامات مشابه یا متفاوتی داشته‌اند.

اتهام برخی از کارمندان Luxshare

شرکت Luxshare

با این حال، مقامات می‌گویند که آن‌ها کارکنان را در رابطه با نقض امانت و بردن اسرار تجاری برای استفاده در خارج از کشور متهم کرده‌اند. به‌طور خاص، دادستان‌ها می‌گویند که کارکنان رقیب و اسرار فناوری Catcher مورد هدف بوده است تا بتوانند به سرعت وارد زنجیره تولید اپل شده و سفارشات را دریافت کنند. مقامات می‌گویند: «این وزارتخانه تمام تلاش خود را برای بررسی چنین مواردی انجام خواهد داد تا توسعه سالم بنگاه‌های کشورمان حفظ شود و رقابت پذیری صنایع ملی هم تضمین شود». نه اپل و نه Luxshare هنوز به‌طور عمومی در این مورد اظهار نظر نکرده‌اند. شما نیز می‌توانید نظرات خود را در این رابطه با ما در میان گذارید. به نظر شما تامین کنندگان اپل تا چه حدی قوانین رقابت را رعایت کرده و اقدام به تولید محصولات اپل می‌کنند؟

بیشتر بخوانید: TSMC کارخانه های تراشه ۳ نانومتری بیشتری در تایوان احداث می‌کند

برای خرید اقساطی محصولات کمپانی اپل مانند آیفون ۱۳ پرو در مدل‌ها و رنگ‌ های مختلف، می‌توانید به بازرگانی سیب مراجعه کرده و شرایط و مدارک لازم برای این منظور را مطالعه فرمایید. مشاورین این سایت هم در خدمت شما هستند تا خرید آسان و به‌صرفه محصولات اپل را به بهترین شیوه ممکن تجربه کنید.

webranko
تحریریه بازرگانی سیب

مشاهده سایر مطالب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *