تهران – خیابان جمهوری نرسیده به حافظ،جنب ساختمان معاونت درمان و بانک پاسارگاد، پاساژ حافظ پلاک ٢٠ فروشگاه بزرگ بازرگانی سیب ساعت کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 021-62999938
دستور ضد فرمان

اپل دستور ضد فرمان دادگاه در پرونده اپیک گیمز را به چالش کشید

اپل روز جمعه پرونده نهایی خود در نبرد حقوقی با اپیک گیمز را هم ارائه کرده و استدلال می‌کند که دستور ضد فرمان وضع شده در اپ استور باید حذف شود. طی یک دادخواست تجدیدنظر متقابل که به دادگاه ناحیه نهم ارسال شده است، اپل استدلال خود را مبنی بر اینکه چرا دستور ضد فرمان از نظر قانونی نامناسب بوده، ارائه می‌کند. به‌طور خاص‌تر، سازنده آیفون استدلال می‌کند که دادگاه علیرغم این واقعیت که اپیک هیچ گونه ضرر به سیستم خود را اثبات نکرده، حکمی بی‌سابقه را وضع کرده است. در این خلاصه گزارش آمده است که: «اپیک نتوانست آسیب مستقیم یا غیر مستقیم را اثبات کند. در دادگاه منطقه‌ای، اپیک هیچ مدرکی دال بر آسیب در هیچ نقطه‌ای از زمان ارائه نکرد. حکم UCL باید صرفا به همین دلیل لغو شود».

اپل و اعتراض به قانون ضد فرمان

دستور ضد فرمان

اپل در این رابطه چند استدلال مهم مطرح کرده است. از جمله این واقعیت که اپیک گیمز الزام قانونی خود را اثبات نمی‌کند. دلیل آن این است که اپیک گیمز دیگر توسعه دهنده iOS نبوده و نمی‌تواند به‌دلیل دستورالعملی که فقط در آن دسته اعمال می‌شود، آسیب ببیند. علاوه بر این، اپل می‌گوید شواهد کافی برای اثبات این موضوع وجود ندارد که سیستم ضد فرمان آن واقعا به رقابت بازار آسیب وارد می‌کند. غول فناوری کوپرتینویی همچنین می‌گوید که این دستور به‌طور نادرست برای همه توسعه دهندگان iOS اعمال می‌شود. از آن‌جایی که اپیک با طرح شکایت خود علیه اپل از یک دعوی دسته جمعی انصراف داد، این شرکت می‌گوید که تنها شاکی است که این حکم می‌تواند روی آن اعمال شود.

بیشتر بخوانید: مدیرعامل اپیک گیمز موضع تندی نسبت به اپل در مورد متاورس دارد

برای خرید اقساطی محصولات کمپانی اپل مانند آیفون ۱۳ در مدل‌ها و رنگ‌ های مختلف، می‌توانید به بازرگانی سیب مراجعه کرده و شرایط و مدارک لازم برای این منظور را مطالعه فرمایید. مشاورین این سایت هم در خدمت شما هستند تا خرید آسان و به‌صرفه محصولات اپل را به بهترین شیوه ممکن تجربه کنید.

webranko
تحریریه بازرگانی سیب

مشاهده سایر مطالب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *