تهران – خیابان جمهوری تقاطع حافظ، مجتمع چارسو طبقه اول واحد C10 ساعت کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 021-62999938
بن شدن لوت باکس بازی ها

دولت بریتانیا قانون بن شدن لوت باکس بازی ها را کنار می‌گذارد

دولت بریتانیا تصمیم گرفته است که تنظیم لوت باکس‌ها بر اساس مقررات فعلی قمار صرف نظر کند. در عوض هم اعلام می‌کند که در مورد اقدامات صنعتی بعدی در این زمینه بحث‌هایی خواهد داشت. به گزارش گاردین، نادین دوریس وزیر فرهنگ بریتانیا، پس از تحقیق ۲۲ ماهه در مورد لوت باکس‌ها در این کشور، گفته می‌شود که این کشور به سمت ممنوعیت ویژگی درآمدزایی درون برنامه‌ای حرکت نخواهد کرد. لوت باکس‌ها یک ویژگی مشترک در بسیاری از بازی‌ها و برنامه‌ها هستند. آن‌ها به مشتریان خود اجازه می‌دهند که پول واقعی را با جوایز درون بازی و آیتم‌های ویژه مبادله کنند. اما اغلب این کار با قمار مقایسه می‌شود.

لوک باکس‌ها

بن شدن لوت باکس بازی ها

مصرف کنندگان چون نمی‌دانند پولی که می‌دهند برای چه آیتم‌هایی است، این کار توسط دولت‌ها با قمار مقایسه می‌شود. کشورهای دیگری مانند بلژیک لوت باکس‌ها را ممنوع اعلام کرده‌اند. تلاش‌های مشابهی هم در ایالات متحده وجود دارد، اما هنوز به نتیجه نرسیده است. در سال ۲۰۲۰، اپل با یک شکایت دست جمعی مواجه شد که ادعا می‌کرد رفتارهای اعتیادآور و قمار توسط بازی‌های این شرکت تشویق می‌شود و دلیل آن هم لوت باکس‌ها هستند. سازنده آیفون در اوایل سال ۲۰۲۲ با موفقیت توانست در دادگاه مربوط به این مورد پیروز شود. علیرغم اینکه ممنوعیت کاملی روی لوت باکس‌ها در بریتانیا وجود نخواهد داشت، اما تنظیم کننده‌ها در این کشور گفته‌اند که قوانین سخت‌تری برای است که برای مدیریت لوک باکس‌ها اعمال شود.

بیشتر بخوانید: اپل با شکایت بریتانیا مبنی بر کمیسیون اپ استور مواجه می‌شود

برای خرید اقساطی محصولات کمپانی اپل مانند آیفون ۱۳ پرو مکس در مدل‌ها و رنگ‌ های مختلف، می‌توانید به بازرگانی سیب مراجعه کرده و شرایط و مدارک لازم برای این منظور را مطالعه فرمایید. مشاورین این سایت هم در خدمت شما هستند تا خرید آسان و به‌صرفه محصولات اپل را به بهترین شیوه ممکن تجربه کنید.

webranko
تحریریه بازرگانی سیب

مشاهده سایر مطالب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های منتخب
پیش بینی درد بیماران
آیفون اورجینال