تهران – خیابان جمهوری نرسیده به حافظ،جنب ساختمان معاونت درمان و بانک پاسارگاد، پاساژ حافظ پلاک ٢٠ فروشگاه بزرگ بازرگانی سیب ساعت کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 021-62999938
کارمزد Apple Pay

اپل سود هنگفتی از کارمزد Apple Pay برای صادرکنندگان کارت دریافت می‌کند

اپل یک شکایت دست جمعی به اتهام اینکه سیاست‌های Apple Pay به‌طور غیرقانونی به آن‌ها اجازه می‌دهد تا بیش از یک میلیارد دلار از صادرکنندگان کارت دریافت کنند، متحمل شده است. این شکایت که روز دوشنبه در دادگاه منطقه‌ای ایالات متحده برای ناحیه شمالی کالیفرنیا ارائه شد، غول فناوری کوپرتینویی را به سود غیرقانونی از صادر کنندگان کارت متهم کرده و به ممانعت از دسترسی رقبا به سیستم‌های مورد نیاز برای کیف پول موبایل رقیب در iOS هم می‌پردازد. شرکت حقوقی Hagens Berman که با موفقیت تسویه حساب ۴۵۰ میلیون دلاری را از اپل به دلیل تثبیت قیمت کتاب الکترونیکی دریافت کرد، نماینده دادگاه خواهد بود.

اپل و دادگاه‌های مرتبط با Apple Pay

کارمزد Apple Pay

در این دعوی، اتحادیه‌های اعتباری و موسسات مالی ایالات متحده که از کارت‌هایی برای استفاده در Apple Pay بهره می‌برند، حضور داشتند. شرکت حقوقی نماینده در بیانیه‌ای گفت: «با تضمین انحصار Apple Pay به این روش، اپل از صادرکنندگان کارتی که از Apple Pay استفاده می‌کنند، برای خدماتی که به‌صورت رایگان در دستگاه‌های اندرویدی در دسترس است، هزینه‌های فرا رقابتی دریافت کرده است». در این شکایت به جزئیات ادعایی ساختار هزینه‌های فرا رقابتی و همچنین تاکتیک‌هایی برای وارد کردن Apple Pay به ساختار موجود حاکمیت بازار در صنعت دستگاه‌های تلفن همراه می‌پردازد. بر اساس این شکایت، گوگل پی و سامسونگ پی از صادرکنندگان کارت در تراکنش‌ها هزینه‌ای دریافت نمی‌کنند. شما نیز می‌توانید نظرات خود را در این مورد با ما در میان گذارید.

بیشتر بخوانید: اپل Apple Pay جدید را برای سفرهای جاده‌ای تابستانی معرفی کرد

برای خرید اقساطی محصولات کمپانی اپل مانند آیفون ۱۳ در مدل‌ها و رنگ‌ های مختلف، می‌توانید به بازرگانی سیب مراجعه کرده و شرایط و مدارک لازم برای این منظور را مطالعه فرمایید. مشاورین این سایت هم در خدمت شما هستند تا خرید آسان و به‌صرفه محصولات اپل را به بهترین شیوه ممکن تجربه کنید.

webranko
تحریریه بازرگانی سیب

مشاهده سایر مطالب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *