تهران – خیابان جمهوری نرسیده به حافظ،جنب ساختمان معاونت درمان و بانک پاسارگاد، پاساژ حافظ پلاک ٢٠ فروشگاه بزرگ بازرگانی سیب ساعت کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 021-62999938
تخلفات ضد تراست

روسیه قصد دارد اپل را به دلیل تخلفات ضد تراست جریمه کند

تنظیم کننده رقابت روسیه قصد دارد که اپل را به‌دلیل نقض قوانین ضد تراست این کشور جریمه کرده و ادعا کند که اپ استور برای کنترل بازار برنامه‌های iOS استفاده می‌شود. سرویس ضد انحصار فدرال روز سه شنبه اعلام کرد که قصد دارد اپل را پس از تحقیقات اداری جریمه کند. این جریمه بر اساس گردش مالی اپل خواهد بود و هنوز هم وضعیت مشخصی ندارد. بیانیه FAS که به دست رویترز رسیده است، تاکید می‌کند که اپل از موقعیت غالب خود در بازار توزیع iOS سو استفاده کرده است. این شامل ادعاهایی می‌شود که اپل توسعه دهندگان برنامه‌های iOS را از اطلاع رسانی به مشتریان داخل برنامه در مورد امکان پرداخت برای خریدهای خارج از اپ استور یا استفاده از روش‌های پرداخت جایگزین منع می‌شود.

دردسرهای قانون ضد تراست برای اپل

تخلفات ضد تراست

اپل در ماه آوریل هم تلاش کرد که رگولاتور را از بررسی اپ استور منع کند، اما دادگاه در نهایت با اپل مخالفت کرد. شکایت روسیه از اپل بازتاب شکایت‌های مشابه در مکان‌های دیگر است. اپ استور تنها سرویس اپل نیست که مورد اتهام روسیه قرار می‌گیرد. این شرکت به اتهام نقص قوانینی مبنی بر ذخیره اطلاعات آی‌کلود کاربران محلی در سرورهای داخل کشور هم به میزان ۳۳۹۰۰ دلار جریمه شد. اپل همچنین به دلیل تعلیق پرداخت Apple Pay در این کشور مورد شکایت دست جمعی قرار گرفته است. سایر غول‌های فناوری نیز به دلیل نقض قوانین ادعایی توسط روسیه مورد حمله قرار می‌گیرند. به‌طوری که گوگل روز دوشنبه به‌دلیل اجازه دادن به یوتیوب برای پخش ویدیویی که برخلاف قوانین این کشور بود، نزدیک ۳۶۵ میلیون دلار جریمه شد.

بیشتر بخوانید: اپل به‌دلیل ذخیره نکردن داده های iCloud در روسیه جریمه شد

برای خرید اقساطی محصولات کمپانی اپل مانند آیفون ۱۳ پرو مکس در مدل‌ها و رنگ‌ های مختلف، می‌توانید به بازرگانی سیب مراجعه کرده و شرایط و مدارک لازم برای این منظور را مطالعه فرمایید. مشاورین این سایت هم در خدمت شما هستند تا خرید آسان و به‌صرفه محصولات اپل را به بهترین شیوه ممکن تجربه کنید.

webranko
تحریریه بازرگانی سیب

مشاهده سایر مطالب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *