تهران – خیابان جمهوری نرسیده به حافظ،جنب ساختمان معاونت درمان و بانک پاسارگاد، پاساژ حافظ پلاک ٢٠ فروشگاه بزرگ بازرگانی سیب ساعت کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 021-62999938
سه ماهه سوم 2022

اپل در سه ماهه سوم 2022 به انتظارات درآمدی خود دست می‌یابد

بر اساس گزارش جدیدی که Wedbush منتشر کرده است، اپل در هنگام گزارش درآمدهای سه ماهه ژوئن خود علیرغم بادهای مخالف اقتصاد کلان، احتمالا انتظارات وال استریت را برآورده خواهد کرد. دنیل آیوز تحلیل‌گر این شرکت، در یادداشتی برای سرمایه‌گذاران می‌گوید که تقاضای آیفون در بحبوحه مشکلات عرضه که صنعت فناوری را آزاد می‌دهد، کمی بهتر از حد انتظار است. او معتقد است که اپل در سه ماهه سوم ۲۰۲۲ به ارقام اجماع خود دست پیدا می‌کند. تحلیل‌گران انتظار دارند که اپل در سه ماهه ژوئن درآمدی حدود ۸۲ میلیارد دلار داشته و سود هر سهم هم ۱.۱۶ دلار گزارش شود. با این حال، وال استریت همچنان انتظار ضعف اپل در سه ماه ژوئن را دارد.

شرایط درآمدی اپل در سه ماهه آتی

سه ماهه سوم 2022

به گفته ایوز، همه نگاه‌ها به چرخه تولید و تقاضای آیفون ۱۴ است. اپل همچنین روی یک پایپلاین تهاجمی تا سال ۲۰۲۳ متمرکز شده است که می‌تواند شامل یک هدست جدید با واقعیت ترکیبی باشد. سه ماهه ژوئن نشان دهنده اوج نگرانی برای مشکلات زنجیره تامین اپل است. اگرچه اپل در مورد کاهش درآمد ۴ الی ۸ میلیارد دلاری هم هشدار داده است. ایوز انتظار دارد که هر گونه اختلال کووید یا عرضه در سه ماهه سپتامبر و دسامبر کاهش پیدا کند. می‌دانیم که پایه نصب شده به‌عنوان کلید اپل برای مقابله با طوفان‌های اقتصاد کلان شناخته می‌شود. آیوز هنوز به آیفون اعتقاد داشته و با توجه به اینکه هنوز ۲۴۰ میلیون از ۱ میلیارد کاربر آیفون اپل هنوز دستگاه‌های خود را ارتقا نداده‌اند، امسال احتمالا بخش بزرگی از این جمع وارد چرخه آیفون‌های جدید می‌شوند.

بیشتر بخوانید: درآمد سه ماه ژوئن اپل چندان هم تلخ و فاجعه‌بار نخواهد بود

برای خرید اقساطی محصولات کمپانی اپل مانند آیفون ۱۳ در مدل‌ها و رنگ‌ های مختلف، می‌توانید به بازرگانی سیب مراجعه کرده و شرایط و مدارک لازم برای این منظور را مطالعه فرمایید. مشاورین این سایت هم در خدمت شما هستند تا خرید آسان و به‌صرفه محصولات اپل را به بهترین شیوه ممکن تجربه کنید.

webranko
تحریریه بازرگانی سیب

مشاهده سایر مطالب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *