تهران – خیابان جمهوری نرسیده به حافظ،جنب ساختمان معاونت درمان و بانک پاسارگاد، پاساژ حافظ پلاک ٢٠ فروشگاه بزرگ بازرگانی سیب ساعت کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 021-62999938
اجرای Luke Combs

اپل موزیک به‌طور انحصاری اجرای Luke Combs را پخش می‌کند

اجرای Luke Combs در Coyote Joe و در ایالت زادگاهش کارولینای شمالی به‌طور انحصاری به‌عنوان بخشی از Apple Music Live پخش خواهد شد و در تاریخ ۲۴ آگوست قرار است که در دسترس قرار بگیرد. این کنسرت تنها از طریق اپل موزیک در بیش از ۱۶۵ کشور جهان از ساعت ۷ بعد از ظهر به وقت PST در ۲۴ آگوست در دسترس خواهد بود. طبق گزارش منتشر شده، ویدیوی کالی هم بر اساس درخواست، پس از پخش اولیه ارائه خواهد شد. Combs جدیدترین هنرمندی است که در مجله Apple Music Live شرکت می‌کند. نمایش One Night Only هری استایلز در نیویورک از جمله اجراهایی بود که قبلا از طریق پلتفرم استریم نمایش داده شد.

پخش کنسرت‌های مختلف از اپل موزیک

اجرای Luke Combs

کامبز در بیانیه‌ای گفت که از این ایده برای ایجاد یک برنامه زنده ویژه برای طرفداران اپل موزیک خود استفاده می‌کند. این هنرمند در ادامه گفت: «من واقعا مشتاقم که فول آلبوم را به‌صورت زنده برای طرفدارانم پخش کنم تا همه بتوانند آن را در ۲۴ آگوست تماشا کنند». در ۳۰ ژوئن هم اعلام شده بود که مری جی. بلیژ در برنامه ویژه ماه جولای اپل موزیک لایو پخش کنسرت خواهد داشت. اخیرا هم در ۱۵ جولای، اپل برنامه‌های زنده خود را با عنوان Apple Music Sessions با حضور کری آندروود و تنیل تاونز معرفی کرد. شما هم می‌توانید نظرات خود را در مورد سرویس‌های جدید اپل موزیک با ما در میان گذارید. به نظر شما اپل تا چه حدی می‌تواند با این پروژه‌ها موفق عمل کند.

بیشتر بخوانید: مشترکین طرح دانش آموز اپل موزیک می‌توانند Beats Flex رایگان دریافت کنند

برای خرید اقساطی محصولات کمپانی اپل مانند آیفون ۱۳ پرو در مدل‌ها و رنگ‌ های مختلف، می‌توانید به بازرگانی سیب مراجعه کرده و شرایط و مدارک لازم برای این منظور را مطالعه فرمایید. مشاورین این سایت هم در خدمت شما هستند تا خرید آسان و به‌صرفه محصولات اپل را به بهترین شیوه ممکن تجربه کنید.

webranko
تحریریه بازرگانی سیب

مشاهده سایر مطالب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *