تهران – خیابان جمهوری نرسیده به حافظ،جنب ساختمان معاونت درمان و بانک پاسارگاد، پاساژ حافظ پلاک ٢٠ فروشگاه بزرگ بازرگانی سیب ساعت کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 021-62999938
بازیگران تد لاسو

بازیگران تد لاسو با نزدیک شدن به پایان فیلم‌برداری فصل سوم ناراحت هستند

بازیگران تد لاسو در حال آماده‌سازی برای پایان دادن به کمدی ورزشی محبوب اپل تی وی پلاس هستند. چرا که اپل این سریال را برای فصل چهارم تمدید نکرده است. در حالی که بازیگران و گروه فیلم‌برداری، فصل سوم و (احتمالا) نهایی تد لاسو را در ۶ مارس آغاز کرده بودند، به نظر می‌رسد که اصلا آماده خداحافظی با سریال نیستند. هانا وادینگهام در رویداد FYC لس آنجلس، درباره سریال با ددلاین صحبت کرده بود. او در این باره گفت: «ما در نیمه راه فیلم‌برداری فصل سوم هستیم و من می‌خواهم همه چیز را متوقف کنم. چرا که آماده نیستم تا تنها در سه فصل با سریال خداحافظی کنم. این مثل یک عزای طولانی و آهسته برای ما است».

آیا تد لاسو به پایان می‌رسد؟

بازیگران تد لاسو

توهیب جیمو بازیگر نقش سام نیز آماده جدایی از شخصیت نیست. او به ددلاین گفته است: «من سام اوبیسانیا را در تمام وجودم احساس می‌کنم. در این سفر سه فصلی با این کاراکتر ارتباط برقرار کرده و کاملا درکش کردم. الان می‌توانستم به بهترین شکل دوباره بازی‌اش کنم و خداحافظی زودهنگام با آن بسیار دشوار خواهد بود». اپل تایید نکرده است که این سریال پس از فصل سوم به پایان می‌رسد، اما هنوز خبری هم از تمدید سریال برای فصل چهارم نیست. بیل لارنس، خالق سریال هم گفته بود که تد لاسو همیشه قرار بود سه فصلی باشد. تد لاسو یکی از بزرگ‌ترین موفقیت‌های اپل است که به‌طور مداوم در جشنواره‌های مختلف جوایز به موفقیت رسیده است.

بیشتر بخوانید: تد لاسو نامزد جوایز انجمن کارگردانان هنری ۲۰۲۲ شد

برای خرید اقساطی محصولات کمپانی اپل مانند آیفون ۱۳ در مدل‌ها و رنگ‌ های مختلف، می‌توانید به بازرگانی سیب مراجعه کرده و شرایط و مدارک لازم برای این منظور را مطالعه فرمایید. مشاورین این سایت هم در خدمت شما هستند تا خرید آسان و به‌صرفه محصولات اپل را به بهترین شیوه ممکن تجربه کنید.

webranko
تحریریه بازرگانی سیب

مشاهده سایر مطالب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *