تهران – خیابان جمهوری نرسیده به حافظ،جنب ساختمان معاونت درمان و بانک پاسارگاد، پاساژ حافظ پلاک ٢٠ فروشگاه بزرگ بازرگانی سیب ساعت کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 021-62999938
فناوری سلامت

اپل در گزارش جدید خود به هشت سال فناوری سلامت خود افتخار می‌کند

اپل گزارشی در مورد استفاده از فناوری بهداشت در اپل واچ و نحوه ادامه همکاری با سازمان‌های پزشکی برای رسیدن به این هدف منتشر کرده است. گزارش کامل با عنوان «اسنپ شات» به فناوری سلامت اپل می‌پردازد و در دو بخش منتشر می‌شود. یکی از بخش‌ها به جنبه عمومی ویژگی‌های سلامتی خاص در اپل واچ و آیفون مربوط می‌شود و دیگری هم به ارتباط اپل با تحقیقات پزشکی در سراسر جهان پرداخته است. جف ویلیامز، مدیر ارشد عملیات در بیانیه‌ای گفت: «ما عمیقا معتقد هستیم که فناوری می‌تواند در بهبود نتایج سلامتی و تشویق مردم به زندگی سالم‌ تر نقش داشته باشد و ما از راه‌های متعددی که کاربران از سلامت ما بهره می‌برند، هیجان‌زده هستیم».

فناوری سلامت اپل

فناوری سلامت

ویلیامز ادامه داد: «ویژگی‌های تناسب اندام و روش‌هایی که توسعه دهندگان، موسسات و سازمان‌های سوم شخص از فناوری اپل برای پیشرفت سلامت و علم استفاده می‌کنند، روی این موضوع متمرکز شده است. چشم انداز ما برای آینده این است که به ایجاد فناوری مبتنی بر علم ادامه دهیم تا افراد با اطلاعات بیشتری مجهز شده و به‌عنوان یک نگهبان هوشمند برای سلامت بهره ببرند. بنابراین، دیگر نگران سلامت خود نخواهند بود. ما می‌خواهیم که مردم با بینش‌های معنادار و قابل اجرا، محکم و استوار بوده و به فعالیت‌های خود ادامه دهند». اپل این مسیر را در سال ۲۰۱۴ و با معرفی اپلیکیشن Health و به ویژه با عرضه اپل واچ در سال ۲۰۱۵ شروع کرده بود.

بیشتر بخوانید: جزئیات جدید ویژگی های سلامت watchOS 9 اعلام شد

برای خرید اقساطی محصولات کمپانی اپل مانند آیفون ۱۳ پرو در مدل‌ها و رنگ‌ های مختلف، می‌توانید به بازرگانی سیب مراجعه کرده و شرایط و مدارک لازم برای این منظور را مطالعه فرمایید. مشاورین این سایت هم در خدمت شما هستند تا خرید آسان و به‌صرفه محصولات اپل را به بهترین شیوه ممکن تجربه کنید.

webranko
تحریریه بازرگانی سیب

مشاهده سایر مطالب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *