تهران – خیابان جمهوری نرسیده به حافظ،جنب ساختمان معاونت درمان و بانک پاسارگاد، پاساژ حافظ پلاک ٢٠ فروشگاه بزرگ بازرگانی سیب ساعت کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 021-62999938
فروش آیفون

فروش آیفون ۲۲۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته در چین افزایش یافته است

بر اساس برآوردهای UBS که حکایت از نتایج خوب سه ماهه ژوئن برای این شرکت دارد، محموله‌های آیفون اپل در چین بیش از ۲۰۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. دیوید وگت، تحلیل‌گر UBS در یادداشتی برای سرمایه‌گذاران نظراتی را در مورد عرضه آیفون در سه ماهه ژوئن و همچنین محموله‌های سال ۲۰۲۲ تا به امروز ارائه می‌دهد. برای اولین بار، به نظر می‌رسد که محموله‌های اپل در چین نسبت به ماه می به شدت افزایش یافته است. طی آن هم محموله‌ها نسبت به سال گذشته ۹ درصد کاهش می‌یابد. به عنوان مثال، در سه ماهه ژوئن، محموله‌ها بهبود یافته و اکنون حدود ۲۲۷ درصد افزایش یافته است.

افزایش فروش آیفون در چین

فروش آیفون

در سه ماهه کنونی، با وجود مشکلات اقتصادی کلان مانند اختلالات کووید در چین و مشکلات زنجیره تامین گسترده‌تر، فروش آیفون ۲۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. فروش کلی گوشی‌های هوشمند در چین حدود ۱۲ درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته است که عمدتا به‌دلیل قرنطینه کووید در ماه‌های آوریل و می بوده است. به دلیل رکود در فروش گوشی‌های هوشمند اپل، وگت اکنون تخمین می‌زند که آیفون ۱۱.۴ درصد سهم بیشتری از کل بازار چین را به خود اختصاص می‌دهد. برندهای محلی چین اکنون در سه ماهه ژوئن سهم مواد را به اپل واگذار کرد‌ه‌اند. شما نیز می‌توانید نظرات خود را در این رابطه با ما به اشتراک گذارید. به نظر شما آیفون در چین می‌تواند باز هم رکورد شکنی کند؟

بیشتر بخوانید: تقاضا برای آیفون ۱۴ در چین همواره در حال رشد است

برای خرید اقساطی محصولات کمپانی اپل مانند آیفون ۱۳ پرو مکس در مدل‌ها و رنگ‌ های مختلف، می‌توانید به بازرگانی سیب مراجعه کرده و شرایط و مدارک لازم برای این منظور را مطالعه فرمایید. مشاورین این سایت هم در خدمت شما هستند تا خرید آسان و به‌صرفه محصولات اپل را به بهترین شیوه ممکن تجربه کنید.

webranko
تحریریه بازرگانی سیب

مشاهده سایر مطالب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *