تهران – خیابان جمهوری نرسیده به حافظ،جنب ساختمان معاونت درمان و بانک پاسارگاد، پاساژ حافظ پلاک ٢٠ فروشگاه بزرگ بازرگانی سیب ساعت کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 021-62999938
پورت USB-C

یک مهندس پورت USB-C را به ایرپاد اضافه کرده و از طراحی تعمیرپذیر آن می‌گوید

یکی از مهندسین که یک پورت USB-C را در یک کیس شارژ ایرپاد سفارشی قرار داده بود، یک ویدیوی کامل از روش خود ارائه کرده و توضیح می‌دهد که چگونه دیگران می‌توانند آن را در خانه خود تست کنند. کن پیلونل، یوتیوبر و مهندس که از وضعیت پورت اپل راضی نیست، به دنبال راه‌هایی برای اصلاح آن بوده است. او پس از قرار دادن USB-C در آیفون، یک کیس شارژ ایرپاد را هم با USB-C ترکیب کرده و از اجزای قطعات داخلی خود اپل برای این منظور استفاده کرد. این ویدیو روند تست و خطایابی کیس شارژ ایرپاد را توضیح می‌دهد و می‌بینیم که چطور کیفیت پلاستیک ساخته شده به کیفیت خود کمپانی اپل نزدیک‌تر می‌شود.

ساخت پورت USB-C برای ایرپاد

پورت USB-C

نحوه ساخت کانکتور USB-C سفارشی این مهندس برای جایگزینی با کانکتور لایتنینگ توضیح داده می‌شود. او به جای حراج کردن محصول نهایی، تصمیم گرفته است که طرح‌های خود را به‌صورت عمومی منتشر کند. هر کسی می‌تواند برای جزئیات و پیوند به فایل‌های CAD سه بعدی و آیتم‌های دیگر از وب سایت این کاربر با عنوان AirPods’s Dirty Secret بازدید کنند. او امیدوار است تا با ساخت این پروژه منبع باز به کاربران مبتکر ایرپاد کمک کند تا کایس‌های قدیمی خود را تبدیل کرده و زباله‌های الکترونیکی را کاهش دهند. او علاوه بر مشکلی که با پورت لایتنینگ دارد، از اینکه اپل کیس‌های ایرپاد را به‌جای تعمیر جایگزین می‌کند، ناراحت است. شما نیز می‌توانید نظرات خود را با ما به اشتراک گذارید.

بیشتر بخوانید: آپدیت فریمور بتا ایرپاد برای توسعه دهندگان منتشر شد

برای خرید اقساطی محصولات کمپانی اپل مانند آیفون ۱۳ پرو در مدل‌ها و رنگ‌ های مختلف، می‌توانید به بازرگانی سیب مراجعه کرده و شرایط و مدارک لازم برای این منظور را مطالعه فرمایید. مشاورین این سایت هم در خدمت شما هستند تا خرید آسان و به‌صرفه محصولات اپل را به بهترین شیوه ممکن تجربه کنید.

webranko
تحریریه بازرگانی سیب

مشاهده سایر مطالب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *