تهران – خیابان جمهوری نرسیده به حافظ،جنب ساختمان معاونت درمان و بانک پاسارگاد، پاساژ حافظ پلاک ٢٠ فروشگاه بزرگ بازرگانی سیب ساعت کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 021-62999938
آپدیت tvOS 15.6

اپل آپدیت tvOS 15.6 را منتشر کرد

اپل آپدیت جدید tvOS 15.6 و هوم پاد نسخه ۱۵.۶ را همراه با رفع چند باگ برای عموم منتشر کرده است. انتشار عمومی نسخه tvOS 15.6 صرفا مربوط به بهبودها و رفع باگ‌هایی است که کاربران گزارش داده بودند. اپل هیچ گونه اطلاعاتی هم در مورد ویژگی‌های عمومی این نسخه‌ها منتشر نکرده است. نرم افزار هوم پاد نسخه ۱۵.۶ تشخیص صدای سیری را برای چند زبان مانند چینی ماندارین، کانتونی و ژاپن اضافه کرده است. بهبودهایی هم در زمینه پایداری و نرم‌افزاری داشته‌ایم. مانند همه نسخه‌های tvOS 15، این آپدیت هم برای Apple TV HD و هر دو نسل Apple TV 4K سازگار خواهد بود. با معرفی tvOS 16 در WWDC 2022 انتظار می‌رود که ویژگی‌های اصلی پاییز امسال روانه بازار شوند.

ویژگی‌های جدید

آپدیت tvOS 15.6

پیش از این در ۲۵ می امسال، اپل tvOS 15.5.1 را به‌عنوان بخشی از یک استراتژی برای رفع مشکلات هوم پاد منتشر کرده بود. از آن‌جایی که هر دو دستگاه هوم پاد و اپل تی وی شماره انتشار و ساخت نرم‌افزار مشابهی را به همراه دارند، علیرغم ارائه هیچ ویژگی جدیدی برای عموم، به‌روزرسانی اپل تی وی هم منتشر شده است. این نسخه‌ها صرفا آپدیت‌های امنیتی به همراه داشته و یک سری باگ در این تلویزیون‌های اختصاصی اپل را حل کرده است. به نظر شما چه ویژگی‌هایی را می‌توانید در نسخه ۱۶ این سیستم‌عامل دریافت کنیم؟ شما چه انتظاری از تغییرات این سیستم عامل برای اپل تی وی دارید؟ می‌توانید نظرات خود را در این زمینه با ما در میان گذارید.

بیشتر بخوانید: نسخه بتا کاندید iOS 15.6 و iPadOS 15.6 منتشر شد

برای خرید اقساطی محصولات کمپانی اپل مانند آیفون ۱۳ پرو در مدل‌ها و رنگ‌ های مختلف، می‌توانید به بازرگانی سیب مراجعه کرده و شرایط و مدارک لازم برای این منظور را مطالعه فرمایید. مشاورین این سایت هم در خدمت شما هستند تا خرید آسان و به‌صرفه محصولات اپل را به بهترین شیوه ممکن تجربه کنید.

webranko
تحریریه بازرگانی سیب

مشاهده سایر مطالب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *