تهران – خیابان جمهوری نرسیده به حافظ،جنب ساختمان معاونت درمان و بانک پاسارگاد، پاساژ حافظ پلاک ٢٠ فروشگاه بزرگ بازرگانی سیب ساعت کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 021-62999938
آپدیت watchOS 8.7

اپل آپدیت watchOS 8.7 را منتشر کرد

نسخه نهایی watchOS 8.7 همراه با رفع باگ برای دانلود در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است. انتشار عمومی این نسخه شامل رفع باگ‌ها و بهبودهای زیربنایی برای اپل واچ بوده است. اپل هیچ جزئیاتی در مورد ویژگی‌های عمومی برای این نسخه ارائه نکرده است. مانند تمامی نسخه‌های watchOS 8، این نسخه با اپل واچ سری ۳ و مدل‌های جدیدتر و همچنین Apple Watch SE سازگار خواهد بود. انتظار داریم که با watchOS 9 که در WWDC 2022 معرفی شد، ویژگی‌های اصلی بیشتری معرفی شود. این ویژگی قرار است که در پاییز ارائه شود و پشتیبانی از اپل واچ سری ۳ هم متوقف خواهد شد.

ویژگی‌های جدید

آپدیت watchOS 8.7

اپل سومین نسخه بتای توسعه دهنده را برای watchOS 9 در ۶ جولای منتشر کرد. نسخه کاندید watchOS 8.7 هم در تاریخ ۱۲ جولای برای توسعه دهندگان ارائه شده بود. علاقه‌مندان می‌توانند نسخه‌های جدید را به‌صورت خودکار در اپل واچ‌های خود دریافت کنند. با انتشار watchOS 9 در پاییز امسال، احتمالا بهترین ویژگی‌های این سیستم‌عامل این برای سری اپل واچ سری ۸ منتشر خواهد شد و می‌دانیم بیشتر در مورد آن صحبت کنیم. هنگام انتشار نسخه‌های بتا از تمامی سیستم‌های عامل اپل، سعی کنید که در نصب آن‌ها احتیاط داشته باشید. هر کدام از این نسخه‌ها می‌توانند مشکلات عملکردی متعددی داشته باشند. در صورت علاقه هم به‌صورت دستگاه‌های ثانویه خود رفته و حتما و داده‌های خودتان هم نسخه پشتیبان تهیه کنید. شما نیز می‌توانید نظرات خود را در مورد این نسخه با ما در میان گذارید.

بیشتر بخوانید: جزئیات جدید ویژگی های سلامت watchOS 9 اعلام شد

برای خرید اقساطی محصولات کمپانی اپل مانند آیفون ۱۳ پرو مکس در مدل‌ها و رنگ‌ های مختلف، می‌توانید به بازرگانی سیب مراجعه کرده و شرایط و مدارک لازم برای این منظور را مطالعه فرمایید. مشاورین این سایت هم در خدمت شما هستند تا خرید آسان و به‌صرفه محصولات اپل را به بهترین شیوه ممکن تجربه کنید.

webranko
تحریریه بازرگانی سیب

مشاهده سایر مطالب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *