تهران – خیابان جمهوری نرسیده به حافظ،جنب ساختمان معاونت درمان و بانک پاسارگاد، پاساژ حافظ پلاک ٢٠ فروشگاه بزرگ بازرگانی سیب ساعت کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 021-62999938
میزان تقاضای آیفون در چین

میزان تقاضای آیفون در چین از بازارهای جهانی پیشی گرفته است

به گزارش جی پی مورگان، تقاضای آیفون اپل در چین همواره در حال افزایش بوده است و در عین حال، این افزایش از صنعت موبایل هم گسترده‌تر شده و نشان می‌دهد که علاقه به دریافت گوشی‌های آیفون در این کشور از همه مناطق جهان پیشی گرفته است. سامیک چاترجی، تحلیل‌گر جی پی مورگان، در یادداشتی برای سرمایه‌گذاران، آخرین داده‌های مربوط به فروش گوشی‌های هوشمند منتشر شده از آکادمی فناوری اطلاعات و ارتباطات چین را تجزیه و تحلیل می‌کند، جدیدترین دسته از داده‌ها مربوط به تحلیل‌های ماه ژوئن بوده است. داده‌ها نشان می‌دهند که محموله‌های بین‌المللی گوشی‌های هوشمند، که عمدتا از دستگاه‌های اپل تشکیل می‌شوند، در ماه ژوئن به ۳.۵ میلیون دستگاه رسیده است.

جهش علاقه به گوشی آیفون در چین

میزان تقاضای آیفون در چین

این یک جهش از میانگین تاریخی ماهانه ۲.۳ میلیون واحدی است. علیرغم اینکه محموله‌ها نسبت به ماه قبل ۱۷ درصد کاهش داشته است، اما همچنان این روند ادامه دارد. چاترجی می‌گوید که این روند بسیار بهتر از افت معمول فصلی ۵۲ درصدی از ماه می تا ژوئن بوده است. با توجه به داده‌های سه ماهه ژوئن، شاهد افزایش ۲۴ درصدی محموله‌های بین‌المللی نسبت به مدل مشابه سال قبل بودیم. به نظر می‌رسد که کل چرخه آیفون ۱۳ هم بالاتر از حد معمول ردیابی می‌شود. به گفته این تحلیل‌گر، محموله‌ها به ۴۴.۱ میلیون واحد رسیده است که ۱۷ درصد بیشتر از چرخه‌های عرضه قبلی است. شما هم می‌توانید نظرات خود را با ما به اشتراک گذارید.

بیشتر بخوانید: فروش آیفون ۲۲۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته در چین افزایش یافته است

برای خرید اقساطی محصولات کمپانی اپل مانند آیفون ۱۳ در مدل‌ها و رنگ‌ های مختلف، می‌توانید به بازرگانی سیب مراجعه کرده و شرایط و مدارک لازم برای این منظور را مطالعه فرمایید. مشاورین این سایت هم در خدمت شما هستند تا خرید آسان و به‌صرفه محصولات اپل را به بهترین شیوه ممکن تجربه کنید.

webranko
تحریریه بازرگانی سیب

مشاهده سایر مطالب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *